kan je zelf voelen of baarmoeder week is??

Discussie in 'De bevalling' gestart door jeannet 123, 25 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeannet 123

jeannet 123 Actief lid

7 sep 2007
    352
    0
    0
    hallo

Ik ben nu bijna 40 weken en vraag me af of je zelf zou kunnen voelen of je baarmoeder week is???
    Of dat miss je partner dat zou kunnen?? Hebben jullie hier ervaring in en hoe moet je dan voelen??

Ben gewoon zo nieuwsgierig!!! Het rommelt al een poosje maar echt doorzetten doet het niet!!
    Gisteren een ananashart opgegeten maar ook niet geholpen ik weet ook niet hoe snel zoiets zou werken als het werkt!!??

Ben benieuwd of jullie ervaring hebben met het zelf voelen of door de partner of de baarmoeder week is???
    Of miss dat iemand zichzelf weleens heeft gesptript????

2. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Daar was ik eigenlijk ook wel benieuwd naar dus lees even mee (zelf strippen zou ik zelf nooit doen)

3. jeannet 123

jeannet 123 Actief lid

7 sep 2007
    352
    0
    0
    Ik zou mezelf ook niet strippen, maar ze zeggen als je baarmoeder week is sex pas echt zin heeft hihih dus vandaar???

4. Tinkerbel80

Strippen en sex zijn wel 2 erg verschillende dingen :p moet zelf echt niet aan sex denken, ook niet om de bevalling op te wekken haha kan mezelf niet eens normaal omdraaien in bed, laat staan dat ik sex moet hebben :cool:

5. jeannet 123

jeannet 123 Actief lid

7 sep 2007
    352
    0
    0
    ja weet dat 2 verschillende dingen zijn haha ben gwn benieuwd naar verhalen van anderen en sex.... ach ik ben het wachten wel beetje beu en de zin is er nog haha al is het wel wat onhandig hih;)

6. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Bij mij zin zat, alleen mijn man iets minder nu. Die vind zo'n grote buik in de weg zitten, en is bang dat die de kleine plet :p (het aantal posities wordt wel beperkt nu)

Maar of je zelf kan voelen of je baarmoeder verweekt is: geen idee. Ben er wel benieuwd naar.

7. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Ik neem aan van wel? Er is een hele theorie over wat betreft vruchtbaarheid. Je zou aan je baarmoedermond kunnen voelen wanneer je vruchtbaar bent. Het zou normaal gesproken voelen als het puntje van je neus en gesloten. Misschien een gleufje of klein gaatje voelbaar. Wanneer je vruchtbaar bent wordt het zacht (zoals je lippen) en kan je een kleine opening voelen. Ik neem aan dat als je nu zou gaan voelen je helemaal geen puntje zou moeten voelen als je bmm verstreken is. Miss voel je zelfs wel wat ontsluiting! Maar wat ik ook heb gelezen is dat je bmm behooooorlijk hoog kan zitten nu. Dus ik weet niet of je in combinatie met een dikke buik en nog wel bij kan. het handigst is in hurk...
    Ben heel benieuwd hier naar! Ben zelf nog te kort zwanger, maar wil als ik de magische 37 weken grens heb bereikt ook proberen of ik wat kan voelen. Wil het niet te vroeg doen, want stel dat ik er nu weeen van krijg?...
    ben benieuwd of jullie wat kunnen voelen!
    Liefs,

8. Tinkerbel80

#8 Tinkerbel80, 26 aug 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 aug 2011
    Bij mij was hij gister erg goed te voelen (moest het toch even proberen) en lag heel laag :( zat zeker een tuut van 3 cm aan :(

Edit: Klopt het dat de ingang nu dikker is dan anders? Stuk wat voor de baarmoedermond zit, want dan kan het zijn dat ik dat voel en dat mijn baarmoeder gewoon veel hoger ligt idd. Vond het al zo vreemd.

Deel Deze Pagina