ik slaap echt heel slecht, en het inslaap komen vind ik ook moeilijk ik pieker teveel. soms heel emotioneel hoort dat ook bij de hormonen, is daar ook wat aan te doen tips ,misschien.
Ik zou het niet weten meiss, ik slaap zelf ook beroerd laatste tijd, ben vanaf drie uur al op, bijna elke dag.
Heb dit in de eerste paar maanden van mijn zwangerschap gehad. Ik viel wel makkelijk in slaap maar werd daarna constant wakker en rond 8u zowat was het echt tijd om op te staan (normaal ben ik wel een langslaper). Maar dit is niet meer zo sinds een aantal weken, ik word wel nog dikwijls wakker maar val direct terug in slaap en slaap ook terug mooi door. Weet wel niet of dit zal blijven duren natuurlijk Dus misschien is er nog hoop voor je dat het beter zal gaan!
Ik slaap ook slecht sinds het begin van mijn zwangerschap. Ik wordt meestal rond 4 uur wakker, blijf dan wel liggen want heb dan nog geen zin om inhuis te gaan spoken, maar vervelend is het wel. Je voelt je de volgende ochtend zo moe. Het zal er wel een beetje bij horen want ik hoor het heel veel.
Hoi, Ja hoor hoort er bij..hoor het inderdaad van meer zwangeren enneh had het zelf ook. Tips...tsja proberen dingen los te laten, lekkere beker warme melk voor t slapen gaan en verder...geen idee! Groetjes, Mili
Hier ook een slechte slaper en ik ben dan geen piekeraar. Ik slaap gewoon rotslecht. 't duurt eeuwen eer ik in slaap val en als ik dan in slaap ben, word ik om de haverklap wakker. Om 7u gaat mijn wekker en dan ben ik dus nog doodmoe.
Ook ik slaap snachts slecht, kan moeilijk inslapen en als dat eindelijk gelukt is ben ik na een uurtje of twee weer wakker en dan begint het weer van voor af aan. Om niet goed van te worden.
Ik ben eigenlijk zo moe de laatste tijd dat ik snel in slaap val, maar wel hatelijk dat ik om 4 u moet opstaan om te gaan plassen. t' Is iets raars he!
Meis ik heb geen goede tips voor je... Ik heb al een heel scala uitgeprobeerd, warm bad, douche, slapen met een voedingskussen, alleen slapen, langer wakker blijven enz enz... Maar het mag allemaal niet baten zucht! In ieder geval succes!
hier hetzelfde verhaal,niet in slaap raken,opstaan om te plassen,spierpijnen in rug en buik,..... ik ben vannacht om twee uur opgestaan om te strijken om vier uur terug gaan slapen en om zeven uur al terug uit de veren