slecht slapen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babydreame, 14 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babydreame

babydreame Actief lid

9 nov 2007
    308
    0
    0
    nagelstyliste
    arnhem
    ik slaap echt heel slecht, en het inslaap komen vind ik ook moeilijk ik pieker teveel. soms heel emotioneel hoort dat ook bij de hormonen, is daar ook wat aan te doen tips ,misschien.

2. Niet meer actief

Ik zou het niet weten meiss, ik slaap zelf ook beroerd laatste tijd, ben vanaf drie uur al op, bijna elke dag.

3. Euhmzz

Euhmzz Actief lid

14 jun 2007
    465
    0
    0
    Heb dit in de eerste paar maanden van mijn zwangerschap gehad. Ik viel wel makkelijk in slaap maar werd daarna constant wakker en rond 8u zowat was het echt tijd om op te staan (normaal ben ik wel een langslaper).
    Maar dit is niet meer zo sinds een aantal weken, ik word wel nog dikwijls wakker maar val direct terug in slaap en slaap ook terug mooi door. Weet wel niet of dit zal blijven duren natuurlijk :)
    Dus misschien is er nog hoop voor je dat het beter zal gaan!

4. sunflower

sunflower Actief lid

3 jul 2007
    338
    0
    0
    Provincie Groningen
    Ik slaap ook slecht sinds het begin van mijn zwangerschap. Ik wordt meestal rond 4 uur wakker, blijf dan wel liggen want heb dan nog geen zin om inhuis te gaan spoken, maar vervelend is het wel. Je voelt je de volgende ochtend zo moe. Het zal er wel een beetje bij horen want ik hoor het heel veel.

5. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hoi,
    Ja hoor hoort er bij..hoor het inderdaad van meer zwangeren enneh had het zelf ook.
    Tips...tsja proberen dingen los te laten, lekkere beker warme melk voor t slapen gaan en verder...geen idee!
    Groetjes,

Mili

6. Princess

Princess Actief lid

Hier ook een slechte slaper en ik ben dan geen piekeraar. Ik slaap gewoon rotslecht.
    't duurt eeuwen eer ik in slaap val en als ik dan in slaap ben, word ik om de haverklap wakker.
    Om 7u gaat mijn wekker en dan ben ik dus nog doodmoe.

7. apie

apie Actief lid

15 jul 2007
    337
    0
    0
    administratief medewerkster
    Vlissingen
    Hier nog eentje met budnachten ..tis om moedeloos van te worden ..pfft

8. dolfijntje1980

dolfijntje1980 Actief lid

23 okt 2007
    104
    0
    0
    Ook ik slaap snachts slecht, kan moeilijk inslapen en als dat eindelijk gelukt is ben ik na een uurtje of twee weer wakker en dan begint het weer van voor af aan. Om niet goed van te worden.

9. nijntje39

nijntje39 Actief lid

25 nov 2007
    167
    0
    0
    Ik ben eigenlijk zo moe de laatste tijd dat ik snel in slaap val, maar wel hatelijk dat ik om 4 u moet opstaan om te gaan plassen. t' Is iets raars he!

10. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Meis ik heb geen goede tips voor je... Ik heb al een heel scala uitgeprobeerd, warm bad, douche, slapen met een voedingskussen, alleen slapen, langer wakker blijven enz enz... Maar het mag allemaal niet baten zucht! In ieder geval succes!

11. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    hier hetzelfde verhaal,niet in slaap raken,opstaan om te plassen,spierpijnen in rug en buik,.....

ik ben vannacht om twee uur opgestaan om te strijken :) om vier uur terug gaan slapen en om zeven uur al terug uit de veren

Deel Deze Pagina