Ik heb geen bedankjes gegeven (ook helemaal niet aan gedacht ) Verder heb ik gewoon beschuit met muisjes geserveerd en we hadden chocalaatjes met muisjes
Er was hier een topic over van de week, ik geef niks, ja beschuitmet muisjes en wat te drinken. De kids trakteren op school.
Ik heb hetzelfde, ik zou het wel leuk vinden om iets te geven aan het kraambezoek. Weet dat het niet van deze tijd is maar ik kon het vroeger ook altijd waarderen als ik een kleinigheid kreeg. Ik hou me dus aanbevolen voor iedeeen
Ik had kleine glazen flesjes met muisjes erin en een kaartje met naam eraan.... en om de 2 dagen een mooie taart !
wij kregen twee kraamvrouwen en we hadden bij beide natuurlijk beschuit met muisjes. en de eerste kraamvrouw die we kregen hadden we als kleinigheidje een kaartje met een doosje merci gegeven de tweede kreeg niks want waren we helemaal niet tevreden over zat eigenlijk alleen maar in der boekje te schrijven als ze er was.
Ik had van de kleine doosjes bonbons besteld en bij jamin van die lekkere baby bonbons gekocht. Heb er twee in een doosje gedaan en als bedankje mee gegeven. Voor de kinderen had ik baby lolly heel erg leuk. Verder kregen ze gewoon drinken met beschuit met muisjes. Kinderen mochten trakteren op school beschuit met muisjes en baby lolly. Lover