2e zwangerschap anders?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Yvetje1982, 7 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Hoihoi,

ik ben nu zwanger van de 2e en ik merk nu al verschil in zwangerschappen.
    Meer mensen last van?
    Bij de eerste was ik continue misselijk en last van mijn borsten en nu valt het eigenlijk allemaal wel mee..
    Er zit wel niet veel tijd tussen.Mijn oudste is nu 9 maanden en ben bijna 2 maanden zwanger!Misschien dat dat kan?

Groetjes Yvette:)

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    jah zeker kan dat ;) . ik heb nu ook een hele andere zwangerschap bij mijn zoontje ben ik 18weken lang kotse ziek geweest en mega moe en dat heb ik nu niet (af en toe).

3. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    bij mn dochter fluitend door de zwangerschap en nu!! Poeh! Misselijk, snel verkouden en keelpijn. Pijn aan mn rug en heeeeel prikkelbaar. Geef mij de eerste maar :D

4. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ja hier ook tot nu toe. Bij mijn eerste zwangerschap raakte ik nu in het ziekenhuis vanwege extreme zwangerschapsmisselijkheid. Nu heb ik wel een soort zeurderig misselijkheidsgevoel, maar het is allemaal nog te doen. Wel ben ik meer moe dan de vorige keer, lig veel op bed (de vorige keer lag ik ook veel op bed, maar toen was het doordat ik me zo ziek voelde).

5. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Bij mij is het ook heel anders dan de vorige keer.
    Had toen alleen last van maagzuur.
    Nu eerste 14 weken aan het kotsen geweest, met 10 weken al bi en vanaf 23 weken al thuis met voorweeen.

Ben nu ook veel sneller moe en veel meer last van mijn hormonen als de vorige keer.

6. Alita

Alita Niet meer actief

Bij mijn dochter had ik ook veel last van mijn tepels, maagzuur en beetje misselijk.
    Maar nu was ik erg misselijk, geen last van tepels waar ik wel op het wachten was, en ja maagzuur nog geen last van!!
    Ook heb ik minder last van krampen enz... maar ja mijn dochter is ook 18 maandjes nu dus waarschijnlijk allemaal nog wat opgerekt daarbeneden. Borsten heb ik ook minder last van maar ben pas vorig jaar sept gestopt met bv dus die zijn het ook nog gewend he?!

Ik vondt wel dat ik me nu meer druk maakte over wat ik allemaal zou moeten voelen? Bij je eerste ben je wat ongerust over al je kwaaltjes en nu dacht ik soms zou ik nu niet dit of dat moeten voelen!!

7. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Drie keer zwanger geweest en ook drie keer heel anders gevoeld.
    Volgens mij verloopt haast elke zwangerschap anders, ook als ik het zo hoor van familie en vriendinnen.

8. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Qua lichamelijke ongemakken eigenlijk hetzelfde (eigenlijk bijna niks gelukkig). Voel me net zo toppie als bij mijn dochter.

Maar qua emotionele buien enzo ben ik nu toch wel een stuk stabieler, bij mijn dochter was ik een enorme bitch.

9. Geaaaaaatje

Geaaaaaatje Bekend lid

31 mei 2007
    556
    0
    0
    Friesland
    Ben ook zwanger van de 2e. Merkte wel dat ik eerder moe ben en mijn bekkenpijn stak dit keer ook veel eerder de kop op. Verder heb ik iets meer last van maagzuur, maar denk niet dat dit iets te maken heeft met dat het om een 2e zwangerschap gaat.

10. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ow iets wat ik wel heb en bij de vorige niet: sneller urineverlies bij een volle blaas en moeten niezen. Bij de vorige had ik dat niet, misschien omdat alles nu al wat 'slapper' is?

11. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    dit is mijn 4e zwangerschap en helaas verlopen ze allemaal het zelfde..
    misselijk, overgeven, pijn in bekken etc.
    enige verschil is... dat ik nu bij elke overgeefactie ook in broek pies..

12. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    OOh superbedankt voor jullie berichtjes!Dus het hoeft niet hetzelfde te zijn..
    Maak me echt een beetje zorgen,ik heb over 2eneenhalve week de eerste echo en kan niet wachten!
    Hopelijk alles goed..
    Iig heel erg bedankt!

Liefs Yvette

13. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Ohh limmeke jeetje wat naar .. moest hier een klein beetje lachen om de manier waarop je het schrijft :p maar gun het je niet.. voor mij wel heel herkenbaar .. bij de eerste erg misselijk maar nu bij de 2e nog misselijker en inderdaad ook urineverlies:(

14. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Had het aan de vk gevraagd en die zei ook dat iedere zwangerschap weer anders is.
    Er zijn er weinig die op elkaar lijken.

Deel Deze Pagina