heb het zelf al 2x gehad, maar geen idee meer wat er allemaal in zat. wie kan me helpen met leuke ideetjes?
Besteksetje met naam ingegraveerd Iets voor mama en papa (wij kregen een dinerbon maar was ook van opa en oma hoor) Gips setje voor handje voetje Fotoboek met naam/geb datum
Geurtje voor mama, mok met mamatekst. Klein pakje luiers, rompertjes,oppasboekje. Voorleesboekje. Van LIEF heb je kleine tubes douchegel ect. badjasje, mutjes. Heb 3 kraammanden gekregen en weet de helft niet meer, haha. Volgens mij zaten er ook nog kleertjes in.
-knuffeltje -knisperboekje - rammelaarsokjes - spuugdoekjes/slabbetjes - iets voor papa &mama maar is al gezegd
Papieren zakdoekjes voor de kraamtranen Bruinbier voor 't "zog" Boekje à la "Mama vertel eens" Wanneer er al oudere kindjes zijn, ook voor hen een kleinigheidje toevoegen Ik zal dit topic ook maar in de gaten gaan houden.... Ik mag er straks 2 gaan maken.
Ik heb er een aantal gekregen. De leukste dingen: - Een leuk geschreven boek over de kraamtijd - Een babyzonnebril (eerst dacht ik; HUH? Wat moet ik daarmee? Maar bleek later best handig te zijn ) - Kleine tubes van Lief! - Schattige rompertjes - Een bordje met bijpassend kommetje - En luiers zijn ook altijd handig om te krijgen!
Ehm even denken wat er bij mij in zat.. -AJAX pyama (of schattige pyama in het algemeen ) -2 stelletjes kleren -houten trein -blauw/witte snoepjes -stoffen meetlint om op te hangen -knuffelbeer -bon vd keurslager voor 2 biefstukken (die ik eindelijk weer mocht eten na mn zwangerschap, jammie!) -speciaalbiertjes voor papa, wijntje voor mij -kleine Nike-schoentjes Volgens mij waren dat er 10, wow ik weet ze allemaal nog (*verbaasd over mezelf*) Oja en dat alles zat ook nog in een boodschappenmand voor onder mijn kinderwagen, dus nog een extra cadeau. Het was trouwens wel een cadeau van mijn ouders, broertje en zusje samen, dus vandaar ook wat duurdere dingetjes erin.
Heb er meerdere gekregen met oa; speeldoos eetsetje (bordje, kommetje, lepel etc.) klok strandspeeljes knuffel chocoladebeschuitjes douchegel voor mama mandje met allemaal zwitsal producten badcape slofjes boekensteunen kraamanijs speentje ding om kaarten op te hangen puzzel badspeeltjes zat geloof ik nog meer bij maar weet het niet allemaal meer..
mand 1: slaapzakje met bijhoorde pyama fles wijn bodylotion en badschuim voor mama van LIEF Speeltje voor in de box rompertje badcape de rest weet ik ff niet meer mand 2: sokjes t-shirt mutsje en wantjes klein fotoboekje er zaten nog 6 dingen in maar weet ze gewoon niet meer ik ben er nu één voor mijn zusje aan het maken, tot nu toe heb ik: slabjes flesje van Difrax komt nog bij: oppasboekje, speeltje, iets voor papa, iets voor mama (nieuwste boek van Jill Mansell), slaapzakje, luiers, sudocreme (ben ik helemaal weg van....helpt zo goed) verder moet ik nog ff nadenken.
Leuke kleertjes in klein maatje, zelfgemaakt schilderijtje, zak snoep (met een mooie pot erom heen), leuk rompertje, slofjes/schoentjes, knuffel (die knisperkonijntjes van Lief! zijn erg leuk), dinerbon, spaarpot, mooie badcape (evt met naam).