kraamhulp, wel of niet aangevraagt?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ch11, 15 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Even een twijfel gevalletje..

1 á 2 weken terug heb ik me aangemeld op kraamvogel.nl heb alles ingevuld wanneer ik uitrekent ben, adres, ect.
    Nu heb ik een papier thuis gekregen, moest ik verder invullen.. en weer opsturen. Heb ik gelijk gedaan.

Nu zouden ze me bellen, maar hebben ze nog niet gedaan..

Ik heb nu wel kraamzorg aangevraagt toch, niet dat ik met als ik bevallen ben zonder kraamhulp zit. Jaaa domme gedachte van mij, maar begin gewoon te twijfelen.. :(

Xx

2. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Miss zelf een keer voor de zekerheid achteraan bellen. Gewoon om jezelf gerust te stellen. Kan zijn dat het door pinksteren nu wat anders loopt daar:(

Gr.
    Carlien

3. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Het duurde bij mij ook eventjes voor ik wat hoorde. (bij ander kraambureau)
    Maar je kunt er altijd zelf eventjes achteraan bellen ;)

4. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Ik kreeg snel bericht van ze! Maar bij mij is het geregeld via Unive. Ik zou ze even bellen als ik jou was!
    Liefs,

5. 23Eline

23Eline Actief lid

21 nov 2010
    163
    0
    0
    Ik zou ook gewoon bellen. Kan je vragen of alles is aangekomen en wanneer er contact met je wordt opgenomen. Ik kreeg meteen een bevestiging en later in mijn zwangerschap komen ze langs om alles door te nemen.

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Hier belden ze pas met 31 weken voor de intake. Volgens mij is dat normaal.

7. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

ja hier hetzelfde, had mijn intake op de bus gedaan en heb bijna 10 weken zitten wachten op bericht. gisteren toch maar eens gebeld...bleken mijn papieren zoek geraakt, dus telefonisch snel een intake gedaan..ik had geluk, omdat ik na de zomer moet bevallen.
    als ik jou was zou ik voor een bevestiging even bellen. heb je er zelf ook rust onder;)

8. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Okeee,,

Bedankt voor de reacties.. ik ga dan maar eens bellen morgen!

Groetjes.

9. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik heb ook even gebeld een week na het opsturen. Gisteren werd pas gebeld voor een afspraak voor de intake, nadat ik zelf vrijdag weer had gebeld.

10. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik heb ook aangevraagd bij de Kraamvogel.
    Het duurde bij mij ook even voor ze belden.
    Komt vast goed hoor!

11. Maryam86

Maryam86 Bekend lid

17 mrt 2010
    527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik werd pas gebeld toen ik 32 weken zwanger was ofzo, wel een ander kraambureau ;)

12. mam van drie

mam van drie Actief lid

29 mrt 2011
    142
    1
    0
    accountmanager binnendienst
    zwolle
    ik heb me nog niet aangemeld, mede omdat ik twijfel of ik wel kraamzorg wil, dit wordt me 4de en woon bij me ouders tijdelijk tot ik eigen appartement krijg, dus ja ik vind niet echt nodig, wat zou ze hier moeten doen?

13. Zaantje25

Zaantje25 Lid

31 mrt 2011
    83
    0
    0
    Ik moest eerst mijn verzekeringsmaatschappij inlichten over mijn kraamzorg(Careyn) en daarna kreeg ik een bevestiging opgestuurd.
    Anders gewoon even bellen.

14. Bri

Bri Niet meer actief

Controles van jou en je baby. Of wil je je moeder naar je hechtingen laten kijken?
    Je kunt altijd kiezen voor moeder- en kindzorg (3 uur per dag), dan is het zonder huishoudelijke hulp (bed verschonen, sanitair schoonhouden) maar alleen de controles.

Hier zou je overigens grandioos (te) laat zijn als je nu pas zou aanmelden, ze hebben het vaak érg druk.

15. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

Bij mij duurde het ook 2 maanden voordat ze contact met me opnamen. Ik heb gisteren pas een afspraak voor een intake in week 35 gemaakt. Ik heb straks dubbele kraamzorg: Mijn schoonmoeder komt 2 maanden bij ons in huis, ze woont namelijk aan de andere kant v/d wereld :)

Deel Deze Pagina