kraamhulp

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door mwjalloh, 20 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carla78

Carla78 Actief lid

14 apr 2008
    159
    0
    0
    chemisch analist
    Almere
    ik ook en mis haar nog steeds soms wel

2. Nash

Nash Bekend lid

2 jan 2008
    522
    0
    16
    Ik vond het heerlijk dat ze er was zeker de eerste 3 dagen omdat ik ivm met bloedverlies die in bed heb doorgebracht, van een wandeling naar het toilet en weer terug ging ik de eerste keren al van m'n stokkie...

Maar na de 4de dag knapte ik hard op en vond het daarna ook heerlijk dat ze weer weg was en ik lekker zelf mijn dag in kon delen ;)

3. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    ik had een superbevalling en kon alles al snel zelf maar vond het wel fijn dat ze er was hoor!
    er is op uren ingekort omdat het ineens druk werd bij het kraamburo en daar heb ik toen echt van gebaald (en gejankt) maar gelukkig is alles toch goed gegaan maar had liever gehad dat ze langer bleef.. (ik had 7 volle dagen en 3 volle dagen werden 3 halve dagen)
    en die eigen bijdrage maakt dan ook niet veel uit, is maar 3,75 per uur..

4. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    ik ben er van overtuigd dat je pas weet of je kraamhulp nodig hebt, als de bevalling achter de rug is. bij m'n eerste was het heel erg nodig, bij de 2e hebben we d'r naar huis gestuurd na 3 dagen omdat we helemaal gek van dr werden (heel vervelende vrouw die zich niet liet bijsturen)
    bij de 1e had ik echt een engel, ik zou niet weten hoe ik het zonder haar gered zou hebben. bij de 2e merkte ik dat ik kraamhulp nodig had om voor mijn oudste te zorgen, die kon ik niet tillen en was zó druk. we hebben haar naar huis gestuurd omdat ze heel vervelend met mn oudste omging.
    toch vragen we bij een evt. 3e weer kraamhulp aan, en we zien op dat moment wel hoe nodig het is

5. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    gek he dat je er VOOR de bevalling heel anders over denkt dan NA de bevalling.

6. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Bij de eerste hebben we haar na 3 dagen naar huis gestuurd, bij de tweede hebben we geen kraamhulp gehad. Heerlijk, zo enkel met je gezinnetje.

Deel Deze Pagina