Hallo, weet dat het niet goed is als je onder de zonnebank gaat, maar alleen een gezichtsbruiner, zou dat wel mogen? Ik zie namelijk zo bleek dat ik wel een kleurtje kan gebruiken.
Je mag altijd wel onder een zonnebank, ook als je met je hele lichaam gaat moet je alleen wel voor het licht een handdoek op je buik leggen. Maar het enige waarom je dus niet zou mogen voor je gezicht is om die pigmentvlekken tegen te gaan. Als je ze namelijk krijgt dan zit je er maanden aan vast en het is heel lelijk. Maar ja als je zeker weet dat je ze niet zult krijgen dan kan je er gewoon onder. Maar dat je er niet onder zou mogen is niet waar.
Ik denk dat dit t zelfde effect heeft. T gaat natuurlijk om t 'welbekende' zwangerschapsmasker wat je kunt krijgen. Ik zou t niet doen, maar dit komt omdat ik al pigmentvorming in mn gezicht heb en dan zal t er niet beter op worden.
hoi! misschien een gekke vraag hoor!Maar ik heb sproeten in mijn gezicht, dat is toch ook pigment(vorming). Heb ik dan een verhoogde kans op een zwangerschapsmasker? Ik ben nog niet zwanger hoor, maar een slimme meid is op alles voorbereid
Heej Carmen, ik heb werkelijk geen idee. Ik had alleen waar mn sproetjes voorheen zaten, nu vlekken. Deze gaan overigens NIET meer weg. Een zwangerschapsmasker geloof ik wel.
ik gebruik om een beetje een kleurtje te houden in mijn gezicht zelfbruinende gezichtscreme, van de Etos eigen merk. Zit ook een glittertje in, dus je ziet er gelijk na opbrengen lekker zonnig uit. En Nivea en Oil of Olaz hebben ook dagcreme met een vleugje zelfbruiner. Als je die elke dag gebruikt, krijg je ook vanzelf een natuurlijk kleurtje. Wel na gebruik goed je handen wassen