Hallo allemaal, ik heb bij mijn vriendin een Mutsy kinderwagen gezien en vond het een ontzettend handig ding (met achterstel dat zwenkt). Volgens haar was dat de Urban Rider. Maar nu ben ik op mp aan het kijken en vind ze allemaal ontzettend op elkaar lijken. ik zie bijvoorbeeld een Rider Sports city en vraag me dan af, is dat vergelijkbaar?? Wie is er thuis in de Mutsy's en kan mij opweg helpen?? Ik heb de hele set van Maxi Cosi Mura 4, maar omdat ik alleen de kinderwagenzit nog nodig heb ben ik aan het kijken voor wat anders. Buggy's vind ik te kleine wielen hebben, dus vond dit een handig alternatief.
Wij wilde ook voor de Mutsy rider gaan alleen werd dat afgeraden door de verkoper. Dus wij hebben de gewone Mutsy ik vind hem perfect enige nadeel vond ik dat je er niks onder kan leggen bijna. Maar daar kan je weer een mandje voor kopen en aan de wagen klikken.
De urban rider van mutsy is de enige die achteren zwenkt! Alleen wel beide wielen samen, ik vind t echt een onding. De andere van.mutsy is de 4rider. Die heeft 2 losse zwenkwielen voor, erg fijne wagen. Zitje en bak zijn van beide wagens tzelfde. Alleen goed naar de stof kijken als je 2de hands koopt. Sommige stoffen van mutsy slijten er snel en krijg je van die draadjes.
ja als ze apart gingen wel, maar niet zoals deze wagen doet haha Maar de urban rider is echt erg populair geweest, ik heb m in 2005 gehad voor mn gastkindje, toen zag je er heel veel rondrijden!
Wij hebben hem gehad voor alyssa, maar ik vond het zwenksysteem niet heel handig. Ook blijft hij vrij groot als hij ingeklapt is. Toen im zwanger was van daymian hebben we de mutsy transporter van gekocht met zwenkwielen voor en een andere manier van inklappen. Deze bevalt nog steeds prima. (Gebruik hem nu voor de gastkindjes)