ik vindt de kleuren indd voor jongens, maar het motiefje is te 'girly' maar indd smaken verschillen en misschien is hij int echt wel leuker dan als op de foto
Ik vind het een leuk pakje voor een jongen! Waar heb je het gekocht? Niet dat ik het bij mijn zoontje kan aandoen maar ben zoiets nog niet tegen gekomen.
Idd kleuren zijn wel voor een jongen maar ik vind het model echt meer iets voor een meisje. Ik zou het mijn zoontje niet aandoen denk ik.
Ik vind de kleur voor een jongetje maar het model voor een meisje, sorry zou het niet aantrekken maar jij kent de mensen natuurlijk en weet wat ze leuk vinden.
Leuk, ik heb het vandaag gekregen voor mijn zoontje en in het echt is het een mooi pakje lekker stoer en met het warme weer aankomend weekend ideaal
Ik vind het leuk!! En mijn zoontje lag de eerste week ook al in zijn romper ivm warm weer. T kan nog warm worden hoor, hopen we maar
Zeker niet mijn smaak en ik vind het ook niet echt jongensachtig... Ik zou dit alleen kopen als ik denk dat het de smaak is van moeders, maar die ken ik hier niet. Sorry!