wat is een handige buggy

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Wondertje, 6 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    hallo allemaal,

ik ben op zoek naar een buggy.
    een voor achter in de auto maar waar je wel lekker een stuk mee zou kunnen wandelen als je eens je kinderwagen niet mee wil nemen.
    wat zijn jullie ervaringen met welke buggys en hoe duur waren die evt?

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    ik heb de koelstra sima, ideale buggy. (hoewel ik hier wel een verhaal heb gehoord over wieltjes die stuk gingen)
    Probeer er gewoon een hoop uit, is best persoonlijk wat je fijn vindt. en zet tzt je kindje erin, want toen vielen er bij mij wat af. Isa zat er gewoonweg beroerd in.

3. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    Als ik geld over had: de Bugaboo Bee.... Maar ik heb nu de Quinny Zapp, best handig, want klein op te vouwen, maar je kunt de rugleuning niet verstellen en hij is vrij laag. Bovendien zijn de wieltjes best hard.

Mijn moeder heeft 3 á 4 kinderen vervoerd in een McLaren. (niet tegelijk hoor) "Rib uit m'n lijf, maar elke cent waard" Zegt ze daarover. Die heeft ook wat zachtere wieltjes dacht ik.

4. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Denk eraan dat je pas vanaf 6 maanden een baby in buggy mag vervoeren, wij hebben een MacLaren. Erg wendbaar, stevig en makkelijk in- en uit te klappen

5. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Wij hebben de koelstra simba, om meerdere redenen:
    - licht genoeg om op de fiets te vervoeren (maar ik vind het nog steeds een behoorlijke kunst)
    - rugleuning is verstelbaar, en omdat we ons zoontje er wel in wilden vervoeren vanaf een maand of zes vond ik dat erg belangrijk
    - makkelijk in te klappen, natuurlijk
    - de leuning zijn relatief hoog en mijn vriend is lang, dus dat was wel belangrijk
    - stevig

Ik zou er gewoon een paar uitproberen en ook wat advies vragen aan de verkoopster. Maar ook niet te lang over dubben hoor, het is geen kinderwagen.

6. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    ik heb nog een kindje van 2 jaar en daar is de buggy nu voor dus idd niet voor de toekomstige baby daar heb ik uiteraard een kinderwagen voor. maar in ieder geval alvast bedankt voor de tips

Deel Deze Pagina