wanner menstruatie??

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door djara, 23 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    dit is niet echt kraamtijd meer maar goed....

    na hoeveel weken kan je weer ongeveer je menstruatie verwachten?? dit zal per persoon wel anders zijn denk ik, maar waar kan ik "ongeveer" rekening mee houden....
     
  2. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    dat kan verschillen :)
    weet je dat ik het niet eens meer weet hihihi
    en zolang ben ik ook nog niet eens bevallen

    heb het even opgezocht voor je

    Gemiddeld komt de menstruatie tussen de 8e en de 16e week weer op gang. De menstruatie en de eisprong blijven vaak wel langer uit wanneer je borstvoeding geeft. Houd er rekening mee dat het uitblijven van de menstruatie niet wil zeggen dat je niet vruchtbaar bent. Ook het geven van borstvoeding is geen natuurlijk anticonceptiemiddel. Je zult dus bescherming moeten gebruiken wanneer je besluit je seksleven weer op te pakken.
     
  3. Vicky

    Vicky Fanatiek lid

    11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Bij mij na 7 weken en 3 dagen... bah...
     
  4. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    hoe hilarissch!!!!! vannacht ben ik ongi geworden!!!! 6 week en 5 dgn dus......

    l
     
  5. Diddl

    Diddl Fanatiek lid

    13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Dat is al snel weer...ik werd pas weer na 4 maanden (1e ×) en 10 maanden (2de×) ongi.
    Gaf wel volledig borstvoeding; 1× 3 maanden (tweeling) en de 2de × 9 maanden.
     
  6. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    jeetje, dan ben ik zeker snel.....maar ik ben toch echt ongi.....ik vloei al lang niet meer, dus weet ik dat dit echt wel de ongi is....(ik heb maar anderhalf week gevloeid)
     
  7. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Oh :oops: ik ben eigenlijk helemaal niet meer echt ongi geweest sinds ons dochter er is (nu 2 jaar en 4 maanden)
    Na de bevalling 4 weken gevloeid, toen direct een mirena. Toen die eruit is geraakt meteen de pil en na de pil meteen zwanger. Na de miskraam ook.
    Ik moet dus maar zien hoelang ik na de bevalling en het vloeien tampon/verband-vrij zal blijven. Ik denk dat ik deze keer vast het geluk heb dat ik direct een 28-daags-cyclus zal hebben ;) .

    Groetjes van Kiki
     

Deel Deze Pagina