Baby 8,5 maand steeds vroeger wakker

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ellessinia, 27 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ellessinia

ellessinia Bekend lid

13 nov 2014
    500
    478
    63
    Hallo!

Onze dochter van 8,5 maand werd tot een paar weken tussen 7 en 8 wakker. Heerlijk! :). Haar eerste fles kreeg/krijgt ze om 8.00 uur. Ze werd wel meestal tussen 6-7 even wakker voor haar speen maar sliep/rustte daarna tot een uurtje later.
    Nu wordt ze sinds een poosje steeds vroeger wakker. Nu weet ik dat aan een biologisch ritme weinig te veranderen valt, maar ik vroeg me af of dit herkenbaar is en of ik me er vast op moet voorbereiden dat ze gewoon steeds vroeger wakker wordt :) of dat dit een fase is.
    Overigens laten we haar gewoon liggen tot 8.00 uur. Dan kan ze nog even rusten want ze wordt ook steeds vroeger moe in de ochtend. Dit gaat wel gepaard met af en toe huilen en ongenoegen uiten, maar dat zou ze ook doen als we haar al uit bed halen, we kunnen haar niet de hele tijd entertainen en ze is nogal een actief meisje dus die kun je niet zomaar even in haar eentje laten spelen.

2. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Hier net zo! Soms 5:00 wakker!!!
    Ik geef mijn zoon dan een klein flesje en dan tukt ie nog zo'n 1,5 uur verder.

3. jimmy

jimmy Bekend lid

14 jul 2006
    757
    0
    16
    Fryslan
    Hier ook vroeg wakker (of vroeg, ik reken ze onder de nachtvoedingen) en dan krijgt ze gewoon een voeding en dan weer verder slapen in haar eigen bed (co-sleeper) of naast mij..

Deel Deze Pagina