spijkerjasje Name-it

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MamaMars, 18 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaMars

MamaMars Niet meer actief

In de Kinderen van deze maand staat een spijkerjasje van Name-it (pagina 64, 2e rij, de 3e, 29.95). Heb half internet al afgezocht, en kan m nergens vinden. Ik moet-moet-moet hem hebben, vind hem helemaal geweldig. Iemand enig idee waar deze te krijgen is?
    Webshop? winkel (brabant)? een patroon en naaicursus?

2. MamaMars

3. SaschaH

SaschaH Actief lid

13 aug 2009
    461
    0
    0
    Prental en Babydump verkopen Name It en Kixx Online ook, maar geen idee of ze nou net dat jasje verkopen.

Staat in dat blad bij de colofon niet waar de verkoopadressen zijn?

Succes!

4. MamaMars

ja er staat www.nameit.com maar daar staat hij dus niet tussen, ook niet bij de voorjaarscollectie. Kixxonline ook niet, had ik ook a gezocht
    Maar prenatal ook? dat wist ik niet, ga daar eens navragen. Babydump zit hier helaas niet in de burt, maar als het niet anders kan dan maar een keer n eindje rijden (wel eerst even bellen of ze m hebben :p) Ik moet m gewoon hebben!

5. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Name-it heeft ook gewoon zelfstandige winkels.

6. SaschaH

SaschaH Actief lid

13 aug 2009
    461
    0
    0
    Balen! Anders gewoon contact opnemen met de recatie van het blad? Andere oplossingen heb ik ook niet...!

Name It heeft losse winkels? Waar????!

7. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    onder andere in Dordrecht

8. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    We hebben hier in Drachten een Duthler die name-it vekoopt. Er zijn vast mee winkels. Misschien is hij nog niet in de winkel verkrijgbaar?

9. xxcaatxx

xxcaatxx Actief lid

6 mei 2009
    176
    0
    0
    Ik denk dat het jasje nog moet komen...Ik had ook een leuk zomerjasje gezien voor mijn dochter in 'Kinderen', maar ook nergens te vinden.
    Daarom denk ik dat de (zomer)jasjes nog moeten komen. De sites goed in de gaten houden en anders even contact opnemen met Name-it.

10. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Bij babydump kun je ook online bestellen...

11. MamaMars

Duthler zit hier wel redelijk in de buurt. Babydump online gaan we ook proberen en anders misschien even afwachten tot er wat meer in de winkels ligt. had m alleen al wel op de site verwacht eigenlijk..

12. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    In Eindhoven zit ook een Name-It winkel.

Deel Deze Pagina