In de Kinderen van deze maand staat een spijkerjasje van Name-it (pagina 64, 2e rij, de 3e, 29.95). Heb half internet al afgezocht, en kan m nergens vinden. Ik moet-moet-moet hem hebben, vind hem helemaal geweldig. Iemand enig idee waar deze te krijgen is? Webshop? winkel (brabant)? een patroon en naaicursus?
Prental en Babydump verkopen Name It en Kixx Online ook, maar geen idee of ze nou net dat jasje verkopen. Staat in dat blad bij de colofon niet waar de verkoopadressen zijn? Succes!
ja er staat www.nameit.com maar daar staat hij dus niet tussen, ook niet bij de voorjaarscollectie. Kixxonline ook niet, had ik ook a gezocht Maar prenatal ook? dat wist ik niet, ga daar eens navragen. Babydump zit hier helaas niet in de burt, maar als het niet anders kan dan maar een keer n eindje rijden (wel eerst even bellen of ze m hebben ) Ik moet m gewoon hebben!
Balen! Anders gewoon contact opnemen met de recatie van het blad? Andere oplossingen heb ik ook niet...! Name It heeft losse winkels? Waar????!
We hebben hier in Drachten een Duthler die name-it vekoopt. Er zijn vast mee winkels. Misschien is hij nog niet in de winkel verkrijgbaar?
Ik denk dat het jasje nog moet komen...Ik had ook een leuk zomerjasje gezien voor mijn dochter in 'Kinderen', maar ook nergens te vinden. Daarom denk ik dat de (zomer)jasjes nog moeten komen. De sites goed in de gaten houden en anders even contact opnemen met Name-it.
Duthler zit hier wel redelijk in de buurt. Babydump online gaan we ook proberen en anders misschien even afwachten tot er wat meer in de winkels ligt. had m alleen al wel op de site verwacht eigenlijk..