Nee hoor is niet gek. Ik heb een ring met blauwe steen gekocht. En zn naam en geboortedatum erin laten graveren.
Gefeliciteerd! Nee, ik vind het niet gek. Ik heb steeds een cadeautje gehad van mijn man. Als ik dat niet had gekregen, had ik zeker iets voor mezelf gekocht.
Ik heb na mijn bevallingen een ketting met de initialen van mijn kindjes gekocht. Gezien bij Nicolette van Dam. Dit is die van haar. Zij heeft twee kettinkjes. Ik heb twee letters aan 1 ketting.
Biefstuk staat ook nog op mijn to-eat lijstje Ik at tijdens de zwangerschap de filet van de vegetarische slager en dat heeft mijn cravings naar filet wel voldaan.
Ik heb mezelf een paar weken later een moedermelksierraad kado gegeven. Tsjah van mijn man hoef ik het niet te verwachten. Die merkt nog niet op wat ik wil als het aangevlogen komt heb wel duidelijk laten merken dat als ik bevallen ben dat hij naar een goede koffiezaak gaat en voor mij een lekkere koffie gaat halen. Ik ben gek op koffie maar ik kan het al mijn hele zwangerschap niet drinken, word er zo misselijk van
Ik zit te denken aan een moedermelksieraad. Denk een bedeltje voor m’n Pandora armband of ketting. Nu drinken beide kindjes nog en vind het wel speciaal om dat met m’n melk nu te doen. Als ik nog lang wacht drinkt m’n oudste niet meer en dan voelt t toch anders.
Ik krijg een hangertje voor aan mijn ketting, maar ik denk dat ik mijn man wel even moet helpen herinneren.... En ga mezelf verwennen met een heerlijk dagje sauna zodra het kan en ik ons meisje een dagje achter durf te laten.
Ik heb een bedeltje gekregen met de beginletter van dochters naam, voor aan mijn bedelarmband. Wilde ik graag! (Moest er overigens wel even op wachten maar dat vond ik niet erg). Dus dat wil ik nu weer Ik denk dat ik zelf een mooie ring ga kopen met de geboortestenen of iets dergelijks... Mijn man heeft overigens een armband met mijn naam en dochters naam en daar komt de nieuwe naam uiteraard ook bij!