Kraamkado voor.....uuuh....aparte mensen

Discussie in 'De lounge' gestart door Jonon, 8 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Als ik het echt niet weet geeft ik het boekje raad eens hoeveel ik van je hou (de kleine kartonnen versie) met het knuffeltje erbij. Het wordt bij de boekhandels verkocht als setje en is eigenlijk altijd goed.

2. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Het boekje `pap en mam vertellen over jou` vind ik altijd een leuke om te geven. Of een luiertaart is ook altijd leuk. Ik zou geen kleding gaan geven, want zoals je zelf al aan geeft weet je niet precies wat ze mooi vinden.

3. imba 86

imba 86 Niet meer actief

Koop iets leuks voor de kersverse ouders? Een lekker doosje bonbon en bos bloemen ofzo. En bij action een blik gips voor de handjes of voetjes voor de kleine man?

4. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Die voorste schoentjes zou ik zelf zo kopen en juist 'kakkerig' aankleden. Daar houd ik van :)

@Ts: Ik zou eens kijken naar adidas of nike schoentjes. Vaak niet duur (of nieuwe via mp daar zijn ze heel goedkoop) en meestal ook de stijl van deze mensen. Of een cadeaubon geven dat ze zelf iets kunnen kopen?

5. Mnon

Mnon Niet meer actief

Het boek: Zo voelt een puppy? Die vond mijn dochter te gek! Is een voelboek.
    Anders misschien e.e.a. van Bambam?
    Of een spaarpot van pomme pidou?

6. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Bedankt voor jullie tips! Ik ga alles op een rijtje zetten en hopelijk koop ik iets wat ze leuk vinden, en anders......het gaat om het idee! :D

7. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Zilver armbandje waar ze de naam in kunnen laten graveren, spaarpot leuk inpakken met knuffeltje erbij, kadobon, gipsafdruk, mooie fotolijst, boek babys eerste jaar

8. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Knisperboekjes! You can never have too many knisperboekjes!
    Die dingen zijn een hit en worden toch altijd ondergekwijld etc, dus zitten ook vaak in de was dus teveel is niet erg ;)

9. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Hebben ze wel een bad dan?

Zou iets van speelgoed of een bon doen, altijd goed.

Maar goed, dat vind ik. Sommigen dachten bij mij ook dat het vast goed zou zijn, uhhh... :p

10. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Toevallig vandaag op kraamvisite geweest (we zien ze niet zo vaak maar als we elkaar zien is het wel altijd gezellig).
    wat wij gekocht hebben: wascreme voor de baby van LIEF!, badschuim voor mama van LIEF!, badboekje van LIEF! en een knuffeldoekje die onze dochter heeft uitgekozen.

Vaak doen pakketjes van zwitsel het ook goed.

11. MaRita

MaRita Actief lid

18 okt 2008
    465
    10
    18
    Een rammelaar van Anne-Claire Petit.

12. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Waarom je aanpassen naar de beurs van iemand anders?
    En zeker omdat jullie verder geen contact hebben.

Gewoon een kadobon van de prenatal ofzo.
    Ik zou niet echt blij zijn als mensen aankomen met kado's van mp:$

13. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Wat 'em hier altijd doet, is een leuke spaarpot (in een vormpje) voor het kind :).

Maar waarom zou je bijvoorbeeld ook geen bon geven aan de ouders? Bijvoorbeeld één om uit eten te gaan.

14. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
  15. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    indd. Vind een kado van mp best erg! Zou ik nooit doen! Een kado bon ofzo is toch altijs goed?

16. Ganesh

Ganesh Bekend lid

21 jan 2014
    500
    2
    18
    Werk, gezin, boeken
    Zuiden
    Ik zou gewoon een leuk setje kleding kopen. Een rompertje met een leuke tekst of zo een snoezig overhempje voor een jongetje.

Er zijn ook genoeg 'kakkers' die alleen maar in burberry en duur spul lopen dat wilt niet zeggen dat je dat ook moet kopen.
    Ze hebben je uitgenodigd omdat ze je blijkbaar al aardig vinden. Als ze anders naar jullie keken hadden ze dat al niet gedaan. 'Kampers' zijn in het algemeen ook blij met wat ze krijgen, degene die ik dan ken.

17. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36
    zwitselpakket maken.

18. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Een MP kado? How low can you go. Koop dan gewoon een prenatal bon. Je zegt dat je vrijwel nooit contact hebt met die mensen, waarom zou je dan veel geld uit gaan geven?

Het gaat toch niet om het kado maar gewoon om het feit dat je er bent?

19. Damali

Damali Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.238
    170
    63
    Het gaat om het gebaar gewoon een pakje van de prenatal of speelgoed halen.

Als ik iets niet mooi vond wat ik kreeg was ik er toch blij mee omdat het om het gebaar gaat.
    Dat mensen moeite doen om iets voor je te kopen.

En anders hebben ze pech.

En wel niks via MP of tweedehands dat vind ik echt niet kunnen.

Zeeman bij wijze van spreke prima ligt gewoon aan het budget wat je er voor wil uitgeven.

20. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.745
    1.073
    113
    Alles wat al genoemd is als het maar geen mp cadeau is.

Deel Deze Pagina