Als ik het echt niet weet geeft ik het boekje raad eens hoeveel ik van je hou (de kleine kartonnen versie) met het knuffeltje erbij. Het wordt bij de boekhandels verkocht als setje en is eigenlijk altijd goed.
Het boekje `pap en mam vertellen over jou` vind ik altijd een leuke om te geven. Of een luiertaart is ook altijd leuk. Ik zou geen kleding gaan geven, want zoals je zelf al aan geeft weet je niet precies wat ze mooi vinden.
Koop iets leuks voor de kersverse ouders? Een lekker doosje bonbon en bos bloemen ofzo. En bij action een blik gips voor de handjes of voetjes voor de kleine man?
Die voorste schoentjes zou ik zelf zo kopen en juist 'kakkerig' aankleden. Daar houd ik van @Ts: Ik zou eens kijken naar adidas of nike schoentjes. Vaak niet duur (of nieuwe via mp daar zijn ze heel goedkoop) en meestal ook de stijl van deze mensen. Of een cadeaubon geven dat ze zelf iets kunnen kopen?
Het boek: Zo voelt een puppy? Die vond mijn dochter te gek! Is een voelboek. Anders misschien e.e.a. van Bambam? Of een spaarpot van pomme pidou?
Bedankt voor jullie tips! Ik ga alles op een rijtje zetten en hopelijk koop ik iets wat ze leuk vinden, en anders......het gaat om het idee!
Zilver armbandje waar ze de naam in kunnen laten graveren, spaarpot leuk inpakken met knuffeltje erbij, kadobon, gipsafdruk, mooie fotolijst, boek babys eerste jaar
Knisperboekjes! You can never have too many knisperboekjes! Die dingen zijn een hit en worden toch altijd ondergekwijld etc, dus zitten ook vaak in de was dus teveel is niet erg
Hebben ze wel een bad dan? Zou iets van speelgoed of een bon doen, altijd goed. Maar goed, dat vind ik. Sommigen dachten bij mij ook dat het vast goed zou zijn, uhhh...
Toevallig vandaag op kraamvisite geweest (we zien ze niet zo vaak maar als we elkaar zien is het wel altijd gezellig). wat wij gekocht hebben: wascreme voor de baby van LIEF!, badschuim voor mama van LIEF!, badboekje van LIEF! en een knuffeldoekje die onze dochter heeft uitgekozen. Vaak doen pakketjes van zwitsel het ook goed.
Waarom je aanpassen naar de beurs van iemand anders? En zeker omdat jullie verder geen contact hebben. Gewoon een kadobon van de prenatal ofzo. Ik zou niet echt blij zijn als mensen aankomen met kado's van mp
Wat 'em hier altijd doet, is een leuke spaarpot (in een vormpje) voor het kind . Maar waarom zou je bijvoorbeeld ook geen bon geven aan de ouders? Bijvoorbeeld één om uit eten te gaan.
Ik weet niet hoeveel je wil uitgeven maar je hebt een babymuntset van zijn geboortejaar (lijkt me altijd leuk) Babymuntsets 2014 : Gelegenheidssets,Babymuntsets,Geboortesets, Kraamcadeau
Ik zou gewoon een leuk setje kleding kopen. Een rompertje met een leuke tekst of zo een snoezig overhempje voor een jongetje. Er zijn ook genoeg 'kakkers' die alleen maar in burberry en duur spul lopen dat wilt niet zeggen dat je dat ook moet kopen. Ze hebben je uitgenodigd omdat ze je blijkbaar al aardig vinden. Als ze anders naar jullie keken hadden ze dat al niet gedaan. 'Kampers' zijn in het algemeen ook blij met wat ze krijgen, degene die ik dan ken.
Een MP kado? How low can you go. Koop dan gewoon een prenatal bon. Je zegt dat je vrijwel nooit contact hebt met die mensen, waarom zou je dan veel geld uit gaan geven? Het gaat toch niet om het kado maar gewoon om het feit dat je er bent?
Het gaat om het gebaar gewoon een pakje van de prenatal of speelgoed halen. Als ik iets niet mooi vond wat ik kreeg was ik er toch blij mee omdat het om het gebaar gaat. Dat mensen moeite doen om iets voor je te kopen. En anders hebben ze pech. En wel niks via MP of tweedehands dat vind ik echt niet kunnen. Zeeman bij wijze van spreke prima ligt gewoon aan het budget wat je er voor wil uitgeven.