Een boek van Nijntje of Dikkie dik is ook altijd goed. Of anders een setje duplo. Evt het cadeautje aanvullen met wat spuugdoekjes, luiertaartje, slab (die van de Silly Billy zijn erg fijn maar te duur om er zelf een flinke voorraad van te kopen), sokjes of een rompertje. Dat zjjn in mijn ogen altijd de meest veilige cadeaus qua smaak
heb niet alles gelezen maar mijn ervaring is dat als je iets van zwitsal geeft dat ze daar super blij mee zijn koop leuk mandje van de action en bij de kruidvat ed heb je vaak genoeg korting op zwitsal doe van alles wat in t mandje ligt aan je budget folie erom strik erom en klaar
Ik zou persoonlijk niet zo blij zijn met een Zwitsal-pakket. Heel veel kindjes kunnen niet tegen Zwitsal omdat er veel parfum en andere zooi in zit. Mijn huisarts en cb raden het echt af. Verzorgingsproducten zijn heel persoonlijk heb ik inmiddels ervaren, de een zweert bij neutral bijvoorbeeld, of weleda, en de ander bij zwitsal. Speelgoed of boekjes zou mijn voorkeur eerder naar uit gaan. Alle Zwitsal producten die ik gekregen heb liggen nog ongebruikt in een kast.
Ik zou ook gaan voor speelgoed oid, of slofjes ofzo? Zou ook niet gaan voor verzorgingsproducten. Met zwitsal wordt je al overladen, en je krijgt vaak een persoonlijke voorkeur daarin of kindje kan ergens niet tegen. Of misschien een leuk boekje dat je kan personaliseren met naam?
Op Marktplaats kun je ook nieuwe dingen kopen. Ik ben zelf helemaal niet van de 2e hands spullen. Maar ik heb gisteren even rondgekeken en heb hele leuke schoentjes van D&G gezien voor 18euro. Nieuw, in doos, met kaartjes en certificaat. Zelf zet ik ook het e.e.a. op MP. Maar alles wat ik verkoop is nieuw. Heb enige tijd geleden gloednieuwe Uggs gekocht. Iedere keer vielen ze uit doordat mijn meisje hele smalle voetjes heeft. Ze zijn dus nog nooit gedragen! Maar OT. Wat een hoop reacties. Vanavond alles maar eens doorlezen! Ik weet zeker dat hier een geschikt kado tussen staat. Dank jullie wel dames!
Jawel ze zijn wel gedragen.. je dochtee heeft ze aangehad want ze vallen uit.. Ts; al wat leuks kunnen vinden?
Ik Zou gaan voor iets nieuws en niet via mp. Mooi Voorlees boek, Zwitsal pakketje, Mooi speelgoedje. Cadeaubon met een tutpopje erbij. Of het geboorte kaartje tot iets laten maken. Schoentje of tegeltje. Rompertje met naam erop laten drukken. Bij dit soort cadeau's heb ik het idee dat je niet snel de plank mis slaat.
Hmmm, ik zou niet met tweedehands spul aankomen op kraamvisite... Waarom niet gewoon een leuk babyspeeltje? Gewoon van de Intertoys?
Haha ik hou zelf ook wel van designkleertjes, maar ik verwacht zoiets niet van m'n kraambezoek. BamBam heeft hele leuke en vooral goedkope dingetjes waar ik altijd blij van word. Ik kreeg bijvoorbeeld een nachtlampje van Bambam in de vorm van een blauwe eend (circa 10 cm hoog) Kost maar 10 en ik ben daar zo blij mee.