Vrienden... Echte vrienden tillen je over de hoogste bergen sleuren je door de woeste zee ze gaan met je door diepe dalen en leven je leven met je mee.. Deze vrienden moet je stijf omarmen en nooit meer laten gaan Probeer ook hun hart te verwarmen en hun leven met ze te gaan Echte vrienden laat je in hun waarde ook al zit je niet op dezelfde lijn We moeten het zelf maken op deze aarde dus laten we echte vrienden zijn.... Look inside... Look inside my heart and you will find a secret place reserved for you and you alone... Look inside my soul and you will feel my love washing in waves over every moment of our sharing... Look inside my thoughts and you will see silver stars dancing our names across the heavens.. Look inside my life and you will know that love has etched your name on my very soul... Zomaar... Zomaar je lach die zegt: Het is oké.. Zomaar mijn twijfel die zegt dan nog nee Zomaar jouw aanraking die zegt: Het is fijn.. Zomaar mijn twijfel die zegt: Maak je niet klein Zomaar je verdriet die zegt: Ik hou toch van jou? Zomaar mijn twijfel die zegt: Is dit niet te gauw? Zomaar jouw boosheid die zegt: Ik wil je niet kwijt.. Zomaar mijn twijfel die zegt: Is dit dan wat ons scheidt? Zomaar jouw liefde die jij aan me geeft.. Zomaar mijn twijfel, die wegzakt met wat ik met je heb beleefd Zomaar een liefde die bloeit, langzaam maar echt.. Zomaar een zekerheid die wil dat ik vecht Of is het niet zomaar? Maar byzonder voor allebei? Zomaar zonder twijfel, een liefde voor jou en mij.. Heppie... Ik voel me o zo heppie Zo heppie deze dag Als je vraagt : wat heppie als ik eens vragen mag? Dan zeg ik: hoe wat heppie? wat heppik aan die vraag? heppie nooit dat heppieje dat ik hep vandaag? Waar ben je? Ben je een wolkje aan de lucht? Ben je de wind die zachtjes zucht? Ben je de boom die de storm doorstaat? Ben je een golf die over het water gaat? Ben je een bloem die prachtig bloeit? Ben je het onkruid dat ondanks alles groeit? Ben je een ster, stralend in de nacht? Ben je in de hemel, waar je op me wacht? Maar bovenal ben en blijf je mijn mama ook al kun je niet meer bij mij zijn.... Mijn gebed... Heer, op deze harde wereld, Heb ik vaak naar U gezocht Heb alstublieft nog wat geduld en verlos mij van mijn achterdocht.. Het is moeilijk Uw leer te gaan geloven Maar ik denk toch dat U ergens moet zijn! Ergens in het heelal daarboven? Maar waarom Heer, is er dan zoveel leed en pijn? Waarom is een mens ten dode opgeschreven? en waarom is er zoveel haat en nijd? Waarom Heer, mogen we hier niet eeuwig leven in een wereld zonder angst en strijd? Waarom moeten we dierbaren verliezen? Mensen aan wie we zijn gehecht En waarom moeten we uit zovele geloven de juiste kiezen? Ik wou Heer, dat het me allemaal eens werd uitgelegd! Toch wou ik Heer, dat ik eens echt kan gaan geloven Om later toch bij U te kunnen zijn! Als ooit mijn levenslicht zal doven Hoop ik op Uw hemel, zonder leed en zonder pijn... Verdriet en dan vrede... Een knagende pijn, het zit diep van binnen. Je hart knijpt samen van verdriet Toch blijf je lachen voor de mensen Niemand die je tranen ziet. Waar is de hand die jou wil helpen? Waar is dat luisterend oor? Iedereen is gehaast, niemand die je hoort. de wereld, die draait maar door En dan... Weg is de pijn, dat stille verlangen naar een betere tijd. Je bent ver weg van alle ellende, het leven ben je kwijt. Een zwarte wagen met wat bloemen, die zie je niet meer. Weg van de wereld, van mensen die haten. Je bent in een betere sfeer Deze heb ik geschreven toen mijn nicht zelfmoord gepleegd had.. dit zijn een paar van mijn gedichtjes..
heel mooi! Ik ervaar schrijven altijd als een geweldige manier van verwerken even je gedachten op een rij...