advertentie plaatsen

Discussion in 'De lounge' started by djellybelly, Aug 29, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

hai ik zie wel eens in het winkelcentrum hier zond bord waar je advertenties op kan hangen.
    i vraag me af heeft iemand dit wel eens gedaan en wat is jouw ervaring?

en hoe mag je het ophangen, het zijn kleine kaartjes wat mag hier allemaal opstaan?
    en voor hoelang hangt het er?

xxx

2. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Als je iets ophangt dan zou ik niet een te lang briefje maken. Want als je het op A4 papier zou doen bijvoorbeeld dan heb je misschien wel kans dat ze het snel weghalen. Desnoods neem je even één of twee kaartjes mee die bij dat bord liggen.
    Volgens mij maakt de lengte van de tekst niet veel uit. Als het maar op een klein kaartje past.
    Geen idee wanneer ze het weghalen.

3. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    waar ik vroeger werkte (supermarkt) haalde ze de bedrijven van het bord af. De particulieren die spulletjes te koop zette (zoals mp werkt eigenlijk) bleven hangen...

Mocht je bijv. reclame maken voor je eigen bedrijfje is het misschien een idee om bv bij de kleine drogisterij in het dorp/in de buurt je reclame te laten liggen? werkt volgens mij ook erg goed...

4. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    3,029
    1
    0
    Het hangt er meestal een weekje, twee weekjes en 't heeft mij nog nooit iets opgeleverd.

5. Tink

Tink Niet meer actief

Hier mag het alleen op de kaartjes die bij het bord hangen, geen eigen briefjes dus want die worden weggehaald.
    Ze blijven een maand hangen, de eerste maandag van de maand wordt het bord leeg gehaald.

Het valt me wel op dat de briefjes vaak bijzonder slordig eruit zien, wemelen van de spelfouten en onduidelijk geschreven zijn. Als je een beetje wilt opvallen zou ik zorgen dat dat in orde is en dat zeker het telefoonnummer of mailadres heel duidelijk erop staan.

Ik heb zelf wel eens een kaartje opgehangen, nooit wat van gehoord. En er ook wel eens zelf eentje meegenomen (2e hands fietsje, prima deal gemaakt).

6. loetje

loetje VIP lid

Jun 6, 2006
    7,446
    1,843
    113
    Ik heb ooit een briefje opgehangen toen ik mijn paard ging verkopen. Ook een heleboel officiele advertenties gezet in diverse (paarden)bladen, maar juist op de advertentie bij de supermarkt werd serieus gereageerd. Ik heb haar dan ook via die advertentie verkocht, naar een erg leuk adres in de buurt. Zo kon ik ook nog controleren of ze echt wel goed terecht kwam...

Hier blijven ze 2 weken hangen. Inderdaad een nette advertentie maken (vaak heeft de desbetreffende supermarkt daartoe bestemde briefjes bij het bord staan) met je telefoonnummer erbij..

Share This Page