stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 31 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey,

Ik stop vanaf komende vrijdag met de pil, de is de strip ook op.
    nog meer mensen die rond deze tijd stoppen met de pil???is wel leuk om met een paar zo te zijn haha!

2. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Heey,,

Ik heb afgelopen zondag de laatste pil gehad van de strip en ben nu aan het wachten totdat ik ongesteld ben.. zal pas vrijdag of zaterdag zijn, altijd vrij laat.
    Maar lijkt me leuk om contact te houden :D

3. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Dames heel veel succes en welkom in de wereld van het zwanger worden/zwanger zijn!

4. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Dankje wel!! Jij een hele fijne zwangerschap toegewenst!!

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja dank je wel!!! jij bent al zwanger zie ik spannend!!

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Succes meiden!! met zwanger worden.

7. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Hoi Sasje!
    Ik ben 21 Maart gestopt met de pil. Mijn ongi is inmiddels voorbij dus wij gaan klussen! :D Spannend allemaal hè?
    Ben wel benieuwd of jij gaat merken dat je de pil niet meer slikt. Ik heb zelf het idee dat ik behoorlijk prikkelbaar ben deze week, kan overal om janken. :p Net alsof ik ongesteld moet worden, dan heb ik dat ook. Dus ik denk dat het door het stoppen komt, maar zeker weten doe ik dat niet. Meiden die dit herkennen?

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey bibi, ik vind het wel leuk dat we beetje gelijk stoppen hahah!!! ik had voordat ik aan de pil begon ook nergens last van...ben er puur aan begonnen voor geen kinderwens, dus niet voor klachten...hoor wel vaak dat mensen af vallen als ze stoppen met de pil dus we zullen zien...ik heb morgen de laaste tablet..dus rond de 19e mijn eisprong mocht ik de cyclus rond de 28 dgn hebben, dat is natuurlijk ook nog maar de vraag...

9. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik herken dat helemaal!!! Die eerste maand was echt bziar. Het voelde alsof ik wel 8 maanden zwanger was! Het is onvoorstelbaar wat zo'n klein pilletje met je doet....

10. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Hey meiden,

Ik neem morgen mijn laatste pil in, dan is ook mijn strip op en heb ook niks meer in huis.
    Bij mij in mijn omgeving weet echt niemand dat wij gaan proberen voor ons 1e kindje, dus vind ik het wel fijn om er zo toch wel over te kunnen praten!

11. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ow gelukkig, dan ben ik in elk geval niet gek aan het worden, haha. :p Maar serieus, fijn dat iemand het herkent, weet ik in elk geval dat het daar aan kan liggen. ;) Echt gek dat je dat zó snel al merkt zeg. Kun je nagaan hoeveel hormonen je in je lijf propt met de pil. Ik weet niet of ik er ooit nog aan begin.

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @ ikke..ik heb vandaag de laatste pil gehad!! leuk hoor dan zitten we een beetje gelijk haha!! ik wilde het ook tegen niemand vertellen...maar kon helaas mijn mond niet houden dus mijn beste vriendin en mijn zus weten het nu! nu kan er toch nog met iemand over praten hahaa!! voor de rest wil ik het ook tegen niemand meer vertellen...vind het anders zo vervelend dat ze blijven vragen enz.!

13. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Hoi sas, dan schelen we 1 dag! Leuk! Zou leuk zijn als het dan verder ook tegelijk loopt ben benieuwd! Mijn beste vriendin weet ook wel wat, maar die denkt dat we nog even wachten :). Mijn zus vertel ik het echt niet want dat is zo'n flapuit als ze blij is hihi, maar vind het wel heel moeilijk hoor want ik vertel haar echt altijd alles! Maarja daarom is het fijn om hier een beetje van je af te kunnen schrijven!

En hoe voelde het, de laatste? haha zal volgende week wel raar zijn, als je eingenlijk weer zou moeten beginnen!

14. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ik moest eigenlijk zondag weer beginnen en ik voelde me zó blij dat ik dat pilletje niet meer hoefde te nemen.:D Haha, gek eigenlijk hè. Maar ik vond het in elk geval een heel fijn gevoel.
    Voel me zoals ik al zei verder wat minder deze week, erg prikkelbaar en emotioneel dus kan echt merken dat er wat veranderd in mijn lijf. Ben benieuwd hoe dat bij jullie zal zijn.

Had hier net een goede vriendin op bezoek en we kregen het wel over kinderen en anticonceptie enzo. Zij wil dus geen kinderen dus daar zaten we over te praten en heb toch mijn mond kunnen houden! 8) Hier nog steeds niemand die weet dat wij ervoor gaan.

15. Fed

Fed Actief lid

2 apr 2010
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben in februari gestopt met de pil. Ik moet er wel aan wennen hoor, ik heb erge buikpijn sinds ik ben gestopt en helemaal niet afgevallen.

Spannend hè. Het is een soort "geheim" voor de wereld maar je kan je er zelf heel druk om maken.
    (ik heb ook m'n mond niet kunnen houden en heb het m'n beste vriendin verteld)

Succes allemaal!

16. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ben ook heel benieuwd hoe ik me ga voelen, het is toch wel troep hoor wat je al die jaren hebt geslikt... Ben blij als het morgen is, dan heb ik ook m'n laatste :) Dan hoef ik nog maar 1 pilletje per dag in te nemen maar dat is foliumzuur! Ohh ben echt zo benieuwd hoe het allemaal gaat! Veel succes in ieder geval allemaal!!!!

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey, ja ik vond het eigenlijk wel raar...maar denk dat dat morgen pas echt komt...ik vind het toch nog beetje onwerkelijk haha!! nog eventjes aan het idee wennen hoor....
    ben benieuwd hoe jij er morgen over denkt!

18. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Denk dat het wel meevalt, wordt eerst dinsdag ongesteld en dan zal het zondag wel raar zijn omdat ik dan altijd weer begin met een nieuwe strip. We zullen wel zien! Ben benieuwd hoelang het bij ons allemaal gaat duren en of het wel vanzelf lukt.... Laten we er maar vanuit gaan van wel! Spannend!!!!!

19. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ja, super spannend voor iedereen! Allemaal veel succes meiden! Hopen dat we binnen niet al te lange tijd een zwangerschapsclubje kunnen beginnen.

20. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Welkom dames en heel veel succes gewenst!
    Hoop snel te horen dat julie zwanger zijn!:D

Liefs!

Deel Deze Pagina