Kraamkado

Discussie in 'De lounge' gestart door Femmelepem, 22 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Mijn schoonzusje is over een paar weken uitgerekend en ik wil haar graag een origineel kado geven voor als de kleine geboren is. Het geslacht is nog niet bekend.
    ik heb zelf van haar een grote mand gekregen met daarin spulletjes van zwitsal, kleine knuffeltjes, boekjes over de ontwikkeling van de kleine.
    Dus dat wil ik in ieder geval niet. Ik vind zo'n idee om elke ddag iets open te maken wel erg leuk.
    En kleertje geven vind ik ook niet echt leuk, vooral omdat ik niet weet wat het wordt.
    Iemand die leuke, originele ideeen heeft?

2. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Ik maak luiertaarten/driewielers/kinderwagen of wiegjes.
    Daar gebruik ik dan roze of blauw in, speentje fles slab/spuugdoekje o.i.d.

3. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Ik heb een kraammand gekregen, ik vond zelf erg leuke cadeautjes:

voor mijzelf:
    lekkere douchegel en bodylotion
    fles rose
    t shirtje

voor de kleine:
    badboekje
    verzilverde rammelaar
    bestekje van zilver
    zelfgebreid vestje

Dit kreeg ik van mijn moeder, ze had op ieder cadeautje de dag gezet en een klein versje of zinnetje.

Verder heb ik een pandora bedel gekregen, en de kleine nog een armbandje met dr naam en een spaarpot met dr naam erin gegraveerd.

Succes, lijkt me leuk om samen te stellen!

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

Het geboortekaartje op canvas laten maken? Of iets van zilver (rammelaar of borstel/kam spaarpot? noem maar wat, voor een meisje een mooi armbandje, ik vind zelf altijd leuk om iets blijvends te geven zoals je ziet haha:p

5. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Mijn zus gaat binnenkort ook bevallen. Daarom ben ik ook op zoek naar een origineel kraamcadeau. Om elke dag (voor een paar dagen natuurlijk ;) )een cadeautje te geven lijkt me ook heel leuk! Hebben jullie daar ook ideeën voor? Zat al zelf te denken om op dag 4 een doos tissues te geven voor de welbekende kraamtranen ;)

6. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Femmelepem: ik heb je een PB gestuurd...

Deel Deze Pagina