Ik heb nog een vraagje over de galaxy ace. Voor degene die hem gebruiken, hoe is deze tel op internetsites. bv facebook? alvast bedankt weeer
Ik vind FB erg traag, maar denk dat eerder aan Facebook ligt dan aan de telefoon. Mn man heeft de Galaxy S en daar is ie ook heel traag (FB loopt wel vaker vast). Andere sites werken prima, ook ZP! Ik vind het een superfijn telefoontje Gisteren heb ik hem nog in bad laten vallen (stom!) en hij doet het nog steeds haha
Hier ook de galaxy ace en vind het een fijne telefoon. Fb is inderdaad wel wat trager maar andere internetsites weer niet.. Prima telefoon!
Ik heb ook een Ace. Supertelefoon. Bedenk: ik had daarvoor een iPhone 3GS. Weliswaar een oudere versie maar desalniettemin een waarvan betere performance van verwacht mag worden dan de Ace omdat dit een budgettoestel is. Anyways, Facebook en andere apps zijn razendsnel bij mij. Alles werkt prima. Enige wat ik lastig vind (maar dat is echt omdat ik op mijn telefoon leef) is het weinige werkgeheugen. Ik hoop ooit de Galaxy Note in bezit te hebben, dan kan ik er op gooien wat ik wil . Maar verder is het een superfoon. Meer dan je zou verwachten voor het geld.
Hier ook een Ace, ben er superblij mee!! Ik gebruik internet heel erg veel op mijn telefoon, en is nooit langzaam hoor, ook niet op facebook.
nog een tevreden gebruiker van de ace, heb alleen geen facebook dus weet niet hoe die daar is, maar verder geen problemen met apps of sites.
Hier ook een super tevreden gebruiker... Alleen de app van facebook is slecht maar daar hebben veel mensen last van.