kraamkado...?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sandana, 5 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Hallo,

mijn peetoom komt nog op verlate kraamvisite. Nu willen ze graag weten wat ik nog kan gebruiken.

Maar wat vraag je als je al veel hebt?
    Ik heb al:
    draagdoek, wipstoel, schommelstoel, mobiel, gym, bestek, spaarpot, tandenpotje, armbandje, knuffels, enz.

groetjes

2. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ik kreeg veel kleding en speeltjes. Maar wat ik ook een keer kreeg was spuugdoekjes en slabjes met een spuugbaby had ik nooit genoeg dus dat vond ik echt handig
    Het orgineelste kraamcadeau was een gipsset. Helaas wel mislukt maar vond dat echt een super leuk cadeau.

3. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    De Swimtrainer om straks met je kindje te kunnen zwemmen? En als ze een ruimer budget hebben evt zwemluiers en een zwempakje erbij.

De Vtech Babywalker, hier is het speelgedeelte vanaf 6 maand een succes in de box.

Een Lodger Bunker voor straks in de wandelwagen.

Voorleesboekjes, hier lezen we elke dag sinds ze 3 maanden is. Bijv het dikke boek van Dikkie Dik.

Slabbers van Silly Billyz met lange mouwen.

4. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet wat hij zou willen.besteden.. Maar duurdere cadeaus kun je denken aan een eetstoel, leuk speelkleed, babyzwem trippenkaart.

Wat kleinere cadeaus: muziek boek van.vtec, Voorlees boek van(met eigen naam), boek voor t eerste jaar, klok met geboorte kaartje.

Succes!

5. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Leuk badjasje met naam?
    Bon voor goede schoenenzaak voor de 1e schoentjes straks?
    Zwembadje voor in de tuin?

6. Kruidnootje

Kruidnootje Bekend lid

13 nov 2012
    931
    0
    0
    Of simpel, giftcards hihi

Deel Deze Pagina