Hallo, mijn peetoom komt nog op verlate kraamvisite. Nu willen ze graag weten wat ik nog kan gebruiken. Maar wat vraag je als je al veel hebt? Ik heb al: draagdoek, wipstoel, schommelstoel, mobiel, gym, bestek, spaarpot, tandenpotje, armbandje, knuffels, enz. groetjes
Ik kreeg veel kleding en speeltjes. Maar wat ik ook een keer kreeg was spuugdoekjes en slabjes met een spuugbaby had ik nooit genoeg dus dat vond ik echt handig Het orgineelste kraamcadeau was een gipsset. Helaas wel mislukt maar vond dat echt een super leuk cadeau.
De Swimtrainer om straks met je kindje te kunnen zwemmen? En als ze een ruimer budget hebben evt zwemluiers en een zwempakje erbij. De Vtech Babywalker, hier is het speelgedeelte vanaf 6 maand een succes in de box. Een Lodger Bunker voor straks in de wandelwagen. Voorleesboekjes, hier lezen we elke dag sinds ze 3 maanden is. Bijv het dikke boek van Dikkie Dik. Slabbers van Silly Billyz met lange mouwen.
Ik weet niet wat hij zou willen.besteden.. Maar duurdere cadeaus kun je denken aan een eetstoel, leuk speelkleed, babyzwem trippenkaart. Wat kleinere cadeaus: muziek boek van.vtec, Voorlees boek van(met eigen naam), boek voor t eerste jaar, klok met geboorte kaartje. Succes!
Leuk badjasje met naam? Bon voor goede schoenenzaak voor de 1e schoentjes straks? Zwembadje voor in de tuin?