ontzettend bang

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door enaomi, 19 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. enaomi

enaomi Lid

31 okt 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ben 6,5 week zwanger en afgelopen maandag begon ik licht bruine afscheiding tijdens het toilet bezoek te krijgen. dinsdag avond flinke buikpijn en meer bruin bloed verlies dit heeft tot vanmorgen aangehouden en nu is er niks meer. Ik heb het gevoel dat het verschrikkelijk mis is. voel me ook niet meer zwanger. dinsdag kan ik pas terecht bij de verloskundige. wie heeft dit ook mee gemaakt?

liefs

2. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Hoi!

Sorry, ik ben er niet bekend mee, maar ik weet wel dat je baarmoeder nu extra doorbloed is en dat je sneller een bloeding kan krijgen.
    Heel veel zwangere dames krijgen hier mee te maken. Zolang het geen vers rood bloed is, hoef je je denk ik geen zorgen te maken.

Mocht je echt uitsluitsel willen hebben, zou ik gewoon je vk even bellen.

Succes ermee!

3. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    ik had bij mijn eerste zwangerschap ook bruinverlies van week 6 t/m 12 en ik heb een gezonde zoon gekregen. Inderdaad, zolang het geen helder bloed is, is er meestal weinig aan de hand.

4. UmmK

UmmK Bekend lid

9 mei 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    Heb ik ook gehad met 7 weken, daarbij was mijn enige symptoon, misselijkheid, ook opeens verdwenen en namen mijn testen ook nog eens af. Week later echo gekregen en alles was top ! Ga vooral nu niet testen (wss te hoog hcg) maar wacht tot je bij de vk terecht kan

5. enaomi

enaomi Lid

31 okt 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    hadden jullie hier ook zeurende buikpijn bij? Testen heb ik natuurlijk al gedaan maar die geven nog knal positief aan. Maar ik weet ondertussen dat dit ook niks wilt zeggen. Sinds ik bruin verlies heb ben ik wel mega moe dat is de enige kwaal die ik nog heb. pff ik heb nog nooit zo'n lange dagen gehad.

6. UmmK

UmmK Bekend lid

9 mei 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    Ja, ook had ik een zeurende buikpijn en nu nog af en toe, hoort er allemaal bij. Probeer een beetje afleiding te zoeken tot dinsdag, want op internet ga je jezelf alleen maar bang maken. Hou ons op de hoogte !

7. UmmK

UmmK Bekend lid

9 mei 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    hoe was het bij de vk ??

Deel Deze Pagina