Eerst al eens foto's van het plafond laten zien, dan nu maar even met lamp en de muren erbij Inmiddels staan de meubels er al, maar ben nog aan het inruimen, dus die foto's zien jullie later wel hahahahaha Het geverfde plafond met onze zonlamp Bekijk bijlage 85353
En zo ziet het eruit zonder meubelen (en schoongemaakt hahaha) Bekijk bijlage 85356 Meer foto's incl meubels en ingericht volgen van de week nog
Ben zeer benieuwd hoe het zal zijn als de meubels er in staan! Vind je plafond echt super, en het behang is ook leuk...alleen eerlijk gezegt vindt ik het samen niet zo geweldig. Het is een beetje druk.
ik ben het een beetje met consider eens vind het plafon heel leuk creatief gedaan vind het behang ook mooi vind alleen de combinatie samen niet zo mooi.. maar smaken verschillen.. ben ook benieuwt naar het eind resultaat.. morgen gaat hier het behang erop dus zal binnenkort ook mijn kamertje kunnen showen
Mooi gedaan, maar ook mijn smaak is het niet. Maar kan me voorstellen dat je trots bent op je kamertje!
Supercreatief gedaan! Knap! Maar het is mij ook een beetje te druk, ik vind het behang los heel leuk en het plafond los ook heel leuk, maar samen zou ik het niet zo snel uitzoeken. Ben benieuwd hoe je het gaat inrichten
met veel liefde gemaakt, dat is te zien maar ook mij veel te druk en niet helemaal bij elkaar passend
Ik sluit me bij de rest aan. Had het behang echt heel basic gehouden. Maar zo zie je maar weer zoveel smaken zoveel wensen. Als jij er happy mee bent is het meer dan goed. Succes met de rest van de aankleding.
Mooooiii!!!!! Dat behang vind ik echt geweldig, als ik dat was tegengekomen had ik dat gekozen! Ik heb trouwens ook de zonnelamp van Ikea, waar iemand anders ook over schreef. Echt leuk en jouw lamp is ook mooi!!
ach vind de reacties allemaal op elkaar vormend een beetje rot voor degene die heel erg haar best heeft gedaan, en super trots is. ieder zn eigen smaak!! vind de reacties wel beetje sneu
Moet je dan zeggen dat je het super vind zo bij elkaar omdat het anders "rot"over komt??Ik denk dat dat ook niet de bedoeling is toch?? Zo ben ik het met de meeste ook wel eens. Plafond zeer mooi en zeker de liefde straalt er vanaf.Behang super maar de combinatie niet denderend.Maar goed dat is kwestie van smaak en al Ts het wel mooi vind dan heeft ze gelijk dat ze het zo gedaan hebt toch???
Ze heeft zeker haar best gedaan. Maar ja, als je zo'n onderwerp opent kun je dus reactie's verwachten.... positief als negatief.
Hoi Astrid! Heb je inmiddels al foto's van het kamertje helemaal aangekleed?! Ik vind het plafond echt helemaal te gek! Echt mooi gedaan! Ik weet zeker dat jullie kleintje een pracht van een kamertje heeft straks.....