Hoi Hoi meiden! Ik wil zo langzamerhand beginnen met mijn vluchtkoffer. Misschien wel heel erg vroeg nog maar beter te vroeg dan te laat zeg ik altijd maar. Nu heb ik een negen maanden zwanger dagboek en daar staat een hele mooie cheklist in. De cheklist geeft dus ook aan dat je luiers en créme voor de baby mee moet nemen en maandverband en borstkompressen voor jezelf. Maar is dit wel echt nodig? Dacht dat ze daar in het ziekenhuis voor zorgen? Hebben jullie deze wel ingepakt? Liefs Jessy
ze hebben alles in het ziekenhuis zelfs van die onderbroeken van een soort gaas een netjesonderbroek noemde ik het en die zitten lekker met het kraamverband en nu ook als ik ongi ben geweldig. had er een paar meegekregen idiaal
'k Heb nooit een vluchtkoffertje gehad... Ben gelukkig thuis bevallen van mijn dochter (had wel wat spullen in de maxi-cosi gegooid omdat dat moest). En bij mijn zoon heeft de stagiaire van de vk mijn 'koffer' gepakt
die borstcompressen hadden ze in het ziekenhuis niet. Wel kraamverband, en alle spullen voor de kleine.
wij hadden bijna nix mee, omdat ik er niet aan dacht om de vluchtkoffer mee te nemen en mijn vriend was het ook vergeten, omdat het allemaal vreselijk snel ging. Het ziekenhuis heeft werkelijk wel vanalles hoor!
ziekenhuis heeft inderdaad alles... wij hadden ook niks inegpakt en moest toch naar het ziekenhuis.. hebben alleen een rompertje en haar eertse pakje meegenomen en de maxi cosi en zelf alleen voor mezelf een schone pyama en meer niet ze hebben daar inderdaad de rest wel.. succes met inpakken de volgende keer zet ik hem ook optijd klaar