ik wil een bakfiets gaan kopen, maar ik vind alleen maar websites waar ik ze online moet bestellen. Ik wil eigenlijk naar 1 winkel waar ze verschillende merken hebben, waar je dus verschillende proefritten kan maken... maar ik kan zo'n winkel nergens vinden. Wie weet er zo'n winkel in zuid-holland, west-brabant of utrecht? En hoe hebben jullie je bakfiets uitgezocht?
mag Amsterdam ook? Bakfietsen testen in Amsterdam - Hollandse-Bakfietsen.nl ik google nog even verder... nog een https://www.babboe.nl/bakfiets/openhuisdagen/amsterdam (als je hier iets verder klikt, dan zie je testdagen in meerdere plaatsen)
dankjewel voor het zoeken maar Amsterdam is eigenlijk wel tever.. en ik zou dus eigenlijk meerdere merken naastelkaar willen zien en uitproberen... dat heb je bij de babboe-testdagen niet
Wij hebben 'm via marktplaats gekocht. En nee, dus niet verschillende uitgetest ofzo. Geen idee of er mogelijkheden zijn om verschillende merken uit te testen, denk dat je dan de verschillende merken apart bij langs moet..