Hallo allemaal, ik ben op zoek naar een origineel kraamkado. Ik kwam via google bij het 12 maanden kado uit. Klinkt erg leuk, maar heeft iemand daar ervaring mee? Er wordt dan iedere maand op de geboortedag van je kindje een kado thuis gestuurd. Leuk of niet? De prijs per kadootje valt mij erg mee. Groetjes Marion
Je moet wel geduld op kunnen brengen dan Maar wel leuk idee, Al kan ik me ook wel een beetje voorstellen dat je na 6 mnd er wel "genoeg" van hebt.. Kan het niet voor wat korter? en dan bijv bij de geboorte zelf wat geven?
Heb er trouwens geen ervaring mee. Wel met een 10 dagen pakket, wat erg leuk was. Kreeg ook een 20 dagen pakket.. Daar was ik na 14 dagen wel zat van.. (klinkt misschien erg ondankbaar, maar zo is het niet bedoeld) Wou gewoon mn "gewone" leven wel weer terug
Geen ervaring maar vind het wel een leuk idee! Ik zou me wel afvragen of degene bij wie je het laat bezorgen ook overdag thuis is. Bij mij is zo'n cadeau niet handig: hier is niemand thuis overdag en dan kan ik dus iedere maand mijn kado bij de buurman of postkantoor ophalen... Maar als er daar over het algemeen iemand thuis is, vind ik het leuk!
Dankjewel voor de reacties. ik heb op de site gezien dat alle pakjes door de brievenbus kunnen. Wel bijzonder, er zit nl. ook een kapstokje bij Ik ga het toch doen, maar dan 6 maanden blij. Groetjes Marion