Ze begint er nu eentje heel leuk te vinden. Die gaat dan ook mee naar het kinderdagverblijf... Moet er snel meer van zien te krijgen want voorzie een drama als ie kwijt is... Ik ben er in het begin terughoudend mee geweest. Vooral omdat ik haar toen nog te klein vond om met iets in bed te liggen. Maar nu kan ze hem zelf pakken en ook weer wegdoen als ze er genoeg van heeft. En het is zo schattig om te zien dat ze er echt mee knuffelt: houdt ze hem helemaal tegen haar gezichtje aan... zo zoet!
wij zijn vanaf een maandje of 4 geloof ik, een vast knuffeltje in bed gaan leggen. Ze leek er niet naar om te kijken, maar toen ze met 7 maanden voor het eerst naar het kdv ging, viel ze pas in slaap, toen het knuffeltje bij haar gelegd werd. Voor haar is het dus meer een bekend iets, wat herinnert aan haar eigen bedje. In bed speelt ze er wel wat mee als ze wakker is, maar het is niet zo dat ze hem mee wil nemen uit bed ofzo. Ze is meer gehecht aan haar fopspeentjes (die ze -als ze de kans krijgt- uit haar bedje gaat 'pikken') dan aan haar knuffel(s) .
Milan is nu 10 maanden en kijkt helemaal niet om naar knuffels, nooit gedaan ook. Ik denk dan ook niet dat een lievelingsknuffel hier nog gaat komen. Stiekem vind ik 't wel een beetje jammer, vind 't altijd wel schattig, zo'n knuffeltje dat overal mee naar toe moet .
Dyon heeft sinds 4 weken het knuffeldoekje van Babypark waar zijn speentje aan kan, heerlijk vindt hij het, het geknipser hoor je door de babyfoon heen, schattig. Nog niet zo dat het overal mee naartoe moet, maar ik neem hem wel altijd mee, zeker naar het kdv, vertrouwde geur! Dyon is 16 weken, dus met 12 weken ben ik dit gaan doen, toen hij naar de kdv ging.
Met 4 maanden zijn we begonnen met een knuffeltje en sinds een maand of 8 is hij eraan verslaafd hoor. Ach, vind het wel schattig en we hebben meerdere exemplaren gelukkig.
hihi dat vind ik dus ook, ik had al een knuffel (zo'n konijn met heel lang poten en oren) die ik er helemaal geschikt voor vond. Maar ze kijkt er amper naar om... helaas! Hier zijn haar speentjes haar 'knuffels'.
Ha, Ze raken er vanzelf aan gewend hoor,als je het knuffeltje altijd in het bedje legt,wordt het wel vertrouwd. Zou er zelf nu wel voor zorgen dat hij er meer heeft,want bij ons is het echt een ramp als zijn "knuf" kwijt is..ik was het iedere week uit,en die dag is iedere keer weer een drama omdat zijn eigen geurtje er dan niet meer aan zit...erg leuk! Groet
toen nathan voor het eerst naar de gastouder ging hebben we een knuffeltje meegegeven. Dit is nu ook echt zijn lievelingsknuffel. Pakt hem nu ook als hij in bed ligt en knuffelt er echt mee.
Onze meid heeft al maanden een knuffeldoekje naast zich liggen in bed. Eerst legden wij het bij haar neer, later begon ze er aan te friemelen voor ze in slaap viel en nu is het het tweede wat ze pakt als ze in bed gelegd wordt (het eerste is de speen ). Ze is nu tien maanden, maar ik denk dat ze al wel een half jaar van het doekje geniet. Op de opvang heeft ze het trouwens niet, en daar slaapt ze ook prima.
Toen ze met drie maanden en een week naar het kdv ging, kreeg ze een knuf mee. In haar wiegje hing toen een andere knuf en daar friemelde ze af en toe al wel aan. Toen ze overging naar het ledikantje (vijf maanden?) kreeg ze die knuf (een Winnie-tutlapje) in bed en sindsdien pakt ze hem altijd voor ze gaat slapen en als ze weer wakker wordt. Hele verhalen houdt ze tegen dat ding, erg grappig. Dit weekend istie in de was geweest en hebben we haar een andere Winnie gegeven en dat vond ze ook goed. En naar kdv krijgt ze dus nog steeds een andere knuf mee. Het gaat haar er (nog) niet om wat het is, als ze er maar mee kan knuffelen. En eigenlijk hoop ik dat het zo blijft, krijgen we daar geen drama's om.
Robyn heeft geen favoriet knuffeltje. Ze slaapt alleen met een speen. Er ligt wel eens een beer in bed, maar daar doet ze niks mee. Voorheen legde ik nog wel eens een hydrofiele doek bij haar neer (vaak onder haar hoofd), maar die trekt ze nu weg en duwt ze naar beneden.
Duke heeft een theedoek omgedoopt tot knuffel, en hij is heel erg gek op een knisper-lieveheersbeest & een schaapje dat hij van mijn moeder heeft gekregen. Het liefst neemt hij alles mee... En ja, dat gebeurt dus tegenwoordig ook. Als ik hem optil uit zijn bedje grijpt hij zelf al alles bij elkaar, in ieder geval hij en zijn felrode theedoek zijn onafscheidelijk Duke vind zijn schaapje mooi sinds dat hij 2 maanden oud is, en ging er vanaf dat moment ook heel bewust mee knuffelen. Zijn theedoek sleept hij sinds een maand overal mee naar toe
had hier helemaal niet bij stil lgestaan of Mila ook zoiets had, tot haar speendoekje vd week nog niet droog was van de was. ze is die nacht iedere 5 minuten gillend wakker geworden, en wij begrepen het niet. tot ze de volgende ochtend haar doekje weer terug kreeg, en vrijwel meteen in slaap viel, helemaal uitgeput..
Tess heeft niet echt een lievelingsknuffel z vind eigenlijk alle knuffels wel leuk maar met de grote hond ligt ze wel veel te knuffelen en ook hele verhalen tegen te kletsen.