Zwembandjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tinkerbel, 10 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Ik heb voor mijn mannetje zwembandjes gekocht. Of eigelijk kreeg ik ze gratis bij een pak Huggies swimmers (nemo)

Er staat alleen op dat het voor leeftijd 2-3 jaar is.
    Thomas van mij is nu 14 maanden, lijkt me dus te groot.

Maar ik dacht altijd dat die bandjes 1 maat waren?
    We gaan namelijk volgende week naar spanje en ik wilde toch wel ze mee nemen, maar als dit inderdaad in maten werkt. moet ik even nieuwe kopen.

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik zou ze meenemen en kijken hoe het gaat. Je hebt wel meerdere maten/grotes erin, maar ik zou denken dat dit wel kan. Je kan altijd nog ter plekke andere kopen, maar het hangt ook een beetje van je kindje zelf af, in hoeverre die voorover gaat hangen met de bandjes aan. Oftewel: Of bandjes sowieso al lukken.

3. Zeilboot

Zeilboot Niet meer actief

hoi

las dit onderwerp en wou even reageren.
    ik ben vanaf dat onze dochter 10 weken was gaan babyzwemmen, heb dit gedaan tot ze bijna 2,5 was, vanwege klachten tweede zwangerschap.
    sinds haar eerste verjaardag zwom ze met bandjes.
    dit waren speciale bandjes met 3 compartimenten.
    zo hebben ze aan de zijkant steun en aan de onderkant, echt ideaal, veel beter dan de driehoekjes.
    zal even een foto zoeken,
    die van mij komen bij de babyplanet weg, die verkopen ze in drachten alleen maar. dus denk dat je bij een babyspeciaalzaak wel terecht kan.

ik vond het echt veilige bandjes omdat ze er echt op drijven, koop ze straks ook weer voor haar, want we gaan over 3 weken naar centerparcs, en vind het gewoonweg veilige bandjes, en weet hoe ze ermee zwemt. ze is nu bijna 3 maar toch

zal nu foto zoeken

...................................................

kan zo niet een foto vinden, maar zal even op mijn pc verder zoeken, ook kun je ze makkelijk door een eenvoudig kliksysteem vast zetten , ook kun je ze gebruiken als de kinderen iets ouder zijn als een buikband, dan klik je ze allebei aan elkaar vast,

anita

4. Zeilboot

ik hoop dat het hier een beetje duidelijk is op de foto

een andere foto heb ik niet ervan

5. Zeilboot

hier nog 1.

tis echt een aanrader vooral voor jonge kindjes

6. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006