Kraampakket aanvragen bij CZ, HELP!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Nora1983, 23 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    ik weet niet waar ik dit onderwerp moet plaatsen, dus doe ik het maar even hier.

Ik ben verzekerd bij CZ, maar nu wil ik een kraampakket aanvragen maar snap ik er helemaal niks van...CZ stuurt je een gratis kraampakket als je je via hun aanmeld voor kraamzorg. Echter, ik heb zelf al kraamzorg geregeld. Kan ik nu alsnog het kraampakket krijgen of hoe zit dat?
    Wie o wie heeft hier ervaring mee??

Alvast bedankt voor jullie hulp;)

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Gewoon even CZ bellen :)

Je krijgt sowieso je kraampakket als dat in je polis staat

3. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

dat staat er ook bij mijn verzekering. ik heb me niet via hun aangemeld maar toch gewoon kraampakket gekregen. gewoon even bellen maandag, ik ga ervan uit dat ze daar niet moeilijk over doen.

4. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Toen ik mij aanmeldde voor kraamzorg werd door het kraamzorg bureau gezegd dat ik mijn verzekering moest bellen om het door te geven. Ik weet niet of je dat hebt gedaan?

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik zat dan niet bij CZ maar kreeg mijn kraampakket altijd pas in mn 7de of 8ste maand. En idd wel aanmelden bij je verzekering.

6. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Nee, zal de papieren van de kraamzorg nog eens ff doorlezen. Maar dames hierboven zeggen ook van: gewoon ff bellen maandag. Dus dan kan ik dat ook gelijk melden.

7. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Ik heb ook zelf de kraamzorg gebeld, ze geven het in principe zelf door aan cz, dat was hier zo ten minste. Maar gewoon maandag even bellen om te vragen of je het nog door moet geven. Je kraampakket krijg je zo ie zo hoor!

8. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Ik zit ook bij CZ. Mezelf ook aangemeld eerst voor Kraamzorg. Toen CZ gebeld. Gaat gewoon hoor! Heb t kraampakket nu 2 weken geleden ontvangen. In week 28 vd zwangerschap.

9. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Je krijgt je kraampakket ergens tussen de 7e en 8ste maand. Als je aan ze gemeld hebt dat je zwanger bent dan ontvang je het vanzelf. Dat hoef je niet apart aan te vragen. Ben al 13 jaar bij ze verzekerd en bij beide zwangerschappen prima verlopen. Tussendoor ontvang je zo nu en dan ook leuke presentjes van CZ trouwens.

10. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Ik kreeg het pakket in week 26/27 van cz. Gewoon bellen of een mailtje sturen naar cz.

11. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Dit moest ik ook zo doen. En ik zit ook bij cz. Kreeg hierna van beide bevestiging per brief en later mijn pakket.

Deel Deze Pagina