Wanneer zetten jullie de box klaar?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door dreumesje, 24 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.564
    1.866
    113
    Vrouw
    Wanneer zetten jullie de Box klaar voor het 2e kindje?

Ik had hem bij mijn 1e zoontje rond 36 weken klaar staan in verband met de honden zodat die er aan konden wennen.

Hadden jullie hem bij de 2e eerder of later staan? :)

2. Minki

Minki Actief lid

29 sep 2012
    220
    0
    0
    N-H
    Denk pas als de kleine er is. Zo in elkaar. Vind t zo'n sta in de weg.

3. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    Bij ons staat hij al. en ik ben pas 27 weken zwanger (oke, bijna dan)

Het was bij ons kiezen of 3 losse dozen in de woonkamer neerzetten of de box al. Want we konden nergens anders die 3 losse dozen kwijt en nu kunnen we er stiekem wat rotzooi ingooien!;)

4. IngeK1985

IngeK1985 Lid

27 jun 2013
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zwanger van de 1e weliswaar, en hij staat sinds gisteren. Eigenlijk kan het best op het laatst, ding staat zo........Maar ik kon niet langer wachten. We hebben 2 poezen, maar die kijken er (nog) niet naar om.

5. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Hij staat nog haha
    Bij de eerste pas na de kraamweek ofzo.

6. panther

panther Actief lid

8 jun 2013
    471
    0
    16
    NULL
    Noord Holland
    Staat bij ons sinds afgelopen zondag we moesten hem nog schilderen :D
    De kat kijkt er niet meer naar om.

7. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    De avond voor mn inleiding neergezet.
    En hij blijft wrs staan tot het volgende kindje (moet die wel snel zichzelf aankondigen natuurlijk!)

8. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Hier stond de box met 37 weken. Ik moet er zelf ook even aan wennen ;). Wat een sta in de weg is dat ding toch, hihi!

9. natjeb85

natjeb85 Bekend lid

18 feb 2013
    856
    62
    28
    Vrouw
    luchtvracht medewerkster
    Amsterdam
    Toen wij hem gekocht hadden ergens in november heeft mij vriend hem in elkaar gezet en sindsdien staat ie al haha lekker vroeg maar we konden er wel aan wennen en het staat zo leuk ;)

10. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Bij ons is ie nooit weg gegaan, staat niet in de weg in de woonkamer (en op zolder wel). Vandaag wel omhoog gezet en boxkleed gewassen. Nu dus eigenlijk ;)

11. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    in maand 7 denk ik.... ik wil wel alles in elkaar hebben staan voordat ik ga bevallen. Aangezien ik daar handiger in ben dan ML, wil ik op tijd beginnen. Niet dat ik met 36 wkn zwangerschap nog flink aan het sjouwen ben

12. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Haha nu al. De kerstboom stond in die hoek en die is weg en het was zo kaal dus hebben we m maar alvast opgezet :)

13. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.564
    1.866
    113
    Vrouw
    Heel verschillend dus :p

Denk dat ik binnenkort maar is ga puzzelen met de meubels hoe het moet gaat staan als de box erbij komt ;)

14. Cinderellea

Cinderellea Niet meer actief

Wij wilden hem opzetten als de kerstboom wegging (6 januari), alleen besloot Niké 4 weken te vroeg te komen. Vriend heeft hem dus een dag later opgezet

15. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Wij hebben hem gisteren opgehaald, en ik denk dat ik hem dit weekend in elkaar ga zetten (met 29 weken dus). Ruimte is het probleem niet, want van onze zithoek hebben we een fauteuil naar de babykamer verplaatst. We hebben nu dus een grote kale plek in de huiskamer. Daar komt de box te staan. :D

Twee voordelen van relatief vroeg opzetten: we zijn straks al klaar, en ik merk dat mijn lichaam steeds meer gaat protesteren. Dus straks (met mijn verlof) kan ik vast niet meer op mijn knieeen een box in elkaar zetten. En de tweede reden: ik wil niet dat de kat in de box komt. Net als dat de kat niet op het aanrecht mag, of in onze slaapkamers mag komen. Maar iets nieuws, is natuurlijk altijd interessant voor een beest. Door de kat nu al goed in de gaten te houden als de box er nog "kaal" staat, is het nieuwtje er af als de baby komt, en gaat het hopelijk goed.

16. Padme

Padme Lid

31 mei 2012
    51
    0
    0
    Met 35 weken ongeveer. Nu staat ie nog, ze vind het nog steeds leuk om er even in te zitten. Straks gaan leren dat het voor de baby is en dat zij er niet meer in hoeft.

17. Fleetwood

Fleetwood Bekend lid

24 okt 2013
    752
    0
    0
    NULL
    NULL
    Man gaat 'em dit weekend opzetten. Anders staan de dozen zo in de weg. We hebben wel nog geen boxkleed, maar dat is niet zo erg i.v.m. de kat (hij heeft nogal de neiging het dan te gaan claimen).

18. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Wij hebben m nu al staan, vooral omdat we er toch al plaats voor moesten maken en de honden kunnen zo wennen. Heb er geen last van.

19. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.688
    2.387
    113
    Vrouw
    Broek
    Ik zou hem paar weken vtv neerzetten. Kan je zoontje ook alvast wennen, wordt het een beetje echter dat hij dadelijk grote broer wordt!

20. Eriva

Eriva Niet meer actief

Wij hadden hem weggegaald toen onze dochter 13 maanden was. Ze wilde er nooit meer in en was meer een speelgoed opslagplek. Paar weken later positieve test (onverwacht zwanger), dus eigenlijk hadden we hem net zo goed kunnen laten staan... maar goed. Ik denk dat we hem nu een week of 2 voor de uitgerekende datum opzetten, kunnen de poesjes weer een beetje er aan wennen. Veel eerder vind ik echt niet nodig.

Deel Deze Pagina