weer een knip...waar zetten ze hem dan?

Discussie in 'De bevalling' gestart door banjabes, 29 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Weet iemand dit? Zetten ze dan een knipje in je oude litteken of juist aan de andere kant? Ik heb geen flauw idee eigenlijk....al hoop ik natuurlijk geen knipje nodig te hebben dit keer:D!

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

als het krap is en je dreigt te scheuren dat zijn de knip redenen. hier bij de eerste geknipt en bij de tweede een schaafwondje op het litteken.

maar volgens mij knippen ze op de andere kant

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

4. san1981

san1981 Actief lid

8 sep 2008
    218
    1
    18
    Bij mij is allebei de keren aan dezelfde kant geknipt. Volgens mij zitten ze naast elkaar. De eerste was namelijk kleiner dan de tweede.

5. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    de eerste hebben ze gehaald met de vacuumpomp en darvoor was een knip nodig. Bij de tweede ben ik uit voorzorg geknipt, VK was bang dat ik naar voren zou uitscheuren. Bij mij werd in het het litteken van de eerste knip de schaar gezet.
    En volgens mij doen ze dat juist altijd op/over het litteken. Juist ook omdat litteken weefsel stugger is, loop je daar risico om te scheuren.

6. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Ik ben 3 keer geknipt en alle 3 de keren vrijwel op dezelfde plaats.

7. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    1e keer geknipt en vervolgens nog totaal ruptuur opgelopen..
    2e keer preventief geknipt over de littekens van de 1e knip.
    Niet echt fijn met hechten trouwens, want de verdoving werkt niet altijd goed, als je zoals mij redelijk wat littekens hebt..

8. kipjetok

kipjetok Bekend lid

21 jul 2011
    715
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze knippen geloof ik altijd links schuin naar achter. En de de tweede gaat altijd over de eerste heen. Maar er zullen misschien ook wel uitzonderingen zijn.

9. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Owwh bah... Ik voel de pijn al haha.... vroeg het me inderdaad ook al af. Moet er niet aan denken een knip in de oude knip... Nouja knip aan de andere kant ook niet trouwens!! Vreselijk heb er gewoon trauma's van.. heb er ook echt heel lang last van gehad... Hoop dat het bij een tweede niet nodig is of doen ze dit dan preventief?

10. bwoe

bwoe Actief lid

14 jun 2009
    180
    0
    16
    NULL
    NULL
    Inderdaad op de oude plek, over het oude litteken heen.

11. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties dames. Wij wisten het eigenlijk niet! Fijne jaarwisseling!

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Hier bij de eerste bevalling een hele grote knip. Zelfs2 keer geknipt omdat de eerste keer niet ver genoeg geknipt was;)
    De 2e bevalling weer een knip gehad. Die is er vlak naast gezet. Gelukkig niet zo n grote knip dit keer.

13. Juni83

Juni83 Actief lid

6 nov 2011
    431
    1
    16
    NULL
    NULL
    De gynacealoog zei hier bij mij dat ze Altijd bij een volgende knip in dezelfde bil knippen! Aan dezelfde kant dus :)

14. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.068
    2.203
    113
    Brabant
    Het schijnt ook aan de gyn te liggen. Of ze links of rechts handig is. Dat zei in ieder geval onze vk.

Hier 2x geknipt, in dezelfde bil. Ik vraag me altijd af waarom ze zo ver in de bil knippen? Mijn litteken loopt wel een paar cm over het vlees van de bil?

Deel Deze Pagina