Pure nieuwsgierigheid Mijn eerste kwam spontaan met 39+2 De tweede ingeleid op 38+6 ivm te lang gebroken vliezen (was ook spontaan gebeurd) Ik ga er stiekem dus een beetje van uit dat de derde nu ook wel wat eerder komt.. maar ik besef me natuurlijk heel goed dat dit helemaal niet zo hoeft te zijn! Hoe zat dit bij jullie? Was jullie derde eerder/later?
Hier word je vast niet blij van.. bij mij liep het alleen maar op.. van 38+5 (de eerste) naar 41+1 (de laatste) Hoop nu zelf stiekem ook op eerder dan 41+1.. dat was toch wel erg lang hoor..
Hier steeds ietsje korter: 41+2 (ochtend), 41+1 (late avond), 39+5 (al was ik zelf vrij zeker van een week verder zijn ).
Ikzelf was later met de 2de. Me moeder had bij de 2ste 2 11 dagen voor de uitgerekende datum en ik (laatste) kwam ook een week ba uitgerekende datum
Dit... Eerste met 36+6, tweede met 37+5 en de derde met 38+5 Derde was ook wel weer het kleinst van allemaal, dus of dat er misschien nog mee te maken had? Ik ben nu weer benieuwd of de vierde ook weer een week later komt
oh bij mij dus niet.. de laatste was echt een reus met zijn 53 cm..en bijna 4000 gram.. (voor mijn doen dan he)
Hier de eerste op de uitgerekende datum.. Nummer 2 gehaald met 40 weken 6 dagen omdat ze dachten dat hij heel groot zou zijn (viel uiteindelijk reuze mee) Ga er maar vanuit dat nummer drie sowieso na de 40 weken komt.. Alles eerder is mooi meegenomen
Eerste x ingeleid met 38+2. Tweede kwam spontaan met 36+5. Dus ik ben ook erg benieuwd wat mijn derde gaat doen!
Hier ook langer, pff, dat is echt vervelend wachten, omdat ik toch stiekem rekende op eerdere. Eerste kwam met 40+0, tweede met 39+4, derde met 40+4
Mijn 3e kwam juist als eerste, maar verschil is allemaal zo klein, mag eigenlijk geen naam hebben denk ik... 41+3, 41+5 en 41+0 Een vriendin van me heeft recent haar 3e gekregen, ook bij haar was die eerder dan de andere 2. 38+4, 40+3, 38+0 Maar ja... alles kan he ...
Uhm... de eerste met 39+4, nummer 2 met 39 (weeën begonnen met 38+6) en nummer 3 is geboren met 39+1 (geplande ks dus hij had misschien nog wat langer willen blijven zitten) Bij mij werden ze ook elke keer een stukje kleiner ipv groter.