Wanneer zet het nou door?? Word er helemaal gek van!

Discussie in 'De bevalling' gestart door doron, 22 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doron

doron Actief lid

11 aug 2008
    100
    0
    0
    Trainings actrice
    Goes
    Na de metingen van de afgelopen weken is het wel duidelijk, mijn kleine meisje is niet zo klein hehehe, als ze nu geboren zou worden weegt ze ruim 7,5 pond.. Ik loop al dagen met weeen rond en ben er nu echt helemaal klaar mee.. Zodra ik 37 weken ben wil de verloskundige me wel een zetje geven.. Maar ik slaap niet meer, heb een peuter van drie rondlopen en ik heb echt mega veel steken onder in mijn baarmoeder alsof ze met een stokje de bliezen probeerd door te prikken, kent iemand dat? Hele scherpe pijn!

Nog geen ontsluiting wel is de baarmoeder mond volledig verstreken.. De weeen worden maar niet regelmatig en iedere keer als ik denk nu rijd ik naar het ziekenhuis dan zakken ze weer af.. Iemand tips misschien??

2. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Die steken herken ik wel. Zo voelen bij mij de indalingsweeën. En die doen pijn ja..
    Ik snap wel dat je vk tot 37 weken wil wachten. Ondanks dat ze al een mooi gewicht heeft, is het beter dat ze nog even in je buik blijft zitten. Ik snap dat het vervelend is. Probeer zoveel mogelijk oppas te vinden voor je zoontje, zodat je af en toe zelf bij kunt komen!

3. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Nee helaas geen tips...wel herkenning. Hier ook soms enorme steken gehad, vooral ook rond de 35/36 weken. Niet normaal meer. Dit waren echter indalingsweeën en geen echt weeën.

Het kan echt heel erg goed zijn dat jouw kleintje nog wel een hele poos blijft zitten hoor. Houd daar maar rekening mee.

En hoe gaat de VK je een zetje geven? Strippen? Kan dat dan nu al? Hier wil de VK pas strippen met 41 weken, eerder heeft totaal geen zin zegt ze..

4. doron

doron Actief lid

11 aug 2008
    100
    0
    0
    Trainings actrice
    Goes
    Ik word als ze niet vanzelf komt ingeleid vanwegen het gewicht ( mijn zoontje is ook met 37 weken geboren vanzelf wel maar ook flink aan de maat. Ja de verlosk had het over een zetje geven. Ik heb er verder niet bij nagedacht, strippen denk ik idd? Misschien iets anders om de weeen regelmatig te krijgen? Gezien ze toch willen inleiden?

5. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Een vriendin van mij is gister gestript, ze had nog geen halve cm ontsluiting. Maar ze is wel al 41 weken. Dit is even een poging, die zoals haar VK zei waarschijnlijk helemaal niets gaat opleveren.

Strippen zonder ontsluiting is bijna niet mogelijk, en erg pijnlijk volgens vriendin. Is haar 2de kindje, bij de eerste was ze ook gestript.

Hier ook een groot kindje, weet ik ook al vanaf de 20 weken, bevestiging op de 32 weken en nogmaals met 36 weken. Maar hier halen ze niets hoor!!

Je gevoel van er klaar mee zijn, check....

Succes in ieder geval!

6. noel82

noel82 Bekend lid

18 nov 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Nou goed dat jij t vraagt van die steken. Ik ben nog lang niet zo ver als jij, maar zit thuis met wee activiteit. Bmh is nog niet versterken maar 2,7cm wel 1,5cm ontsluiting. Nu heb ik ook echt pijnlijke steken, echt bij me vagi zou dit dan ook met indalen te maken hebben?

7. misa

misa Niet meer actief

Vervelend dat je er zo klaar mee bent. Probeer je niet te veel te richten op dat de baby er met een dag of 2 zal komen. Als het wel langer duurt, valt het alleen maar nog zwaarder.
    Ik denk dat je vk met een zetje geven bedoelt dat ze je wil strippen. Andere dingen als inleiden of weeenopwekkers, moet via de gyn gebeuren..!
    Succes nog even!

8. doron

doron Actief lid

11 aug 2008
    100
    0
    0
    Trainings actrice
    Goes
    .. Ik weet wel dat ik me er niet op moet focussen dat de baby snel komt, ik loop alleen al vanaf week 32 met weeen rond en ben er nu gewoon wel een beetje klaar mee. Nu ze echt veel zeer gaan doen snachts en mijn baarmoeder helemaal beurs aan voelt is de koek bij mij wel een beetje op. Mijn buik is ook echt bizar groot. Zwangerschaps striemen bedekken de hele voorkant helaas en ook dat begint echt zeer te doen, de rek is op, mijn buik is letterlerlijk paars.
    Gister nog even voor een groei echo geweest. Mijn meisje is echt tonnetje rond haar buikje valt buiten de curve ?! Flink aan de maat dus. We zien het wel ik hoop stiekem gewoon dat ze me over een paar daagjes gewoon inleiden, gezien dat toch wel in de pen zit. Ben benieuwd!

Bedankt meiden voor alle reacties, soms is het zo lekker om even je ei kwijt te kunnen!

Deel Deze Pagina