Efteling kaartje 10 maart

Discussion in 'Te koop gevraagd' started by Marieke1983, Jan 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Heeft er misschien iemand een rabobank kaartje voor de efteling op 10 maart? Je kunt ze nog wel los kopen, maar het scheelt toch een hoop geld ;)

Iemand die toch niet gaat en van zijn kaartje af wil?

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

je kunt deze week ook nog efteling kaartjes kopen met 9 euro korting op de efteling site vanwege hun 60 jarig jubileum? misschien is dat iets als je geen rabo kaartje vind?

Poortpas jubileumkorting

edit: mmm.. zie dat die kaartjes maar tot 04-03 geldig zijn :(

maar 10-03 is het wel een zeer drukke dag in de efteling en adviseert de efteling om wegens de drukte thuis te blijven omdat er grootschalige bedrijfsevenementen plaatsvinden (rabobank dus) dus het kan heel erg druk worden met erg lange wachttijden :(

Let op:

Op 28 en 29 januari en 4, 11 en 12 februari en 10, 17, 18, 24 en 25 maart, 17, 18, 24 en 25 november, 1 en 2 december 2012 en op 2, 3, 9 en 10 februari en 16, 17, 23 en 24 maart in 2013 vinden er in het park grootschalige bedrijfsevenementen plaats. In verband met de drukte op deze dagen adviseren wij u graag op een andere dag te komen. Uiteraard bent u, net als onze gasten van Bosrijk en het Hotel, op deze dagen wel gewoon van harte welkom in ons park.

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ja dat had ik gelezen, maar ik ben laatst naar een andere dag geweest vanUit kranten zoals algemeen dagblad ed, en dat viel qua drukte enorm mee.
    Dank je wel!

4. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    1,254
    0
    0
    Eindhoven
    In ieder geval bedankt daantje. Ik kan gelukkig wel gewoon mee op die dag ook al kost het dan wat meer :)

Share This Page