inleiden uitgesteld :(

Discussie in 'De bevalling' gestart door takhen, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Ik zou vanmorgen ingeleid worden ivm bekkeninstabiliteit en extreem veel pijn aan mijn buik
    Ik moest om 7 uur bellen om te vragen of er plek was, krijg ik te horen dat ik niet mag komen en morgen maar moet bellen
    Het was vol! :(
    Nu moet ik dus nog een dag doorlopen met alle pijn, zie ik nog een dag langer mijn dochter niet (die logeert bij mijn ouders ivm de bevalling en mijn ouders wonen niet om de hoek) en maak ik me dus nu veel zorgen of ik morgen dan wel een plekje krijg :(
    Bah net 2,5 gehuild

Sorry, moest het even kwijt

2. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    ooh bah dat is op zn zachts gezegd heel flauw :S
    sterkte vandaag en hoop dat je morgen wel aan de beurt ben en net als ik gelijk na de geboorte van je kindje van de pijn af bent , ik maakte nog net geen sprongetje maar t voelde of alles op zn plek terug kwam toen mn zoon eruit was vond het een heerlijk gevoel en kon erna ook gelijk weer normaal lopen :)

succes !!!

3. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Ohhh wat balen en herkenbaar!!
    Meid, vraag om een slaaptabletje, ga heerlijk slapen en eis dat je morgen mag komen..
    Vol of niet vol, dan maken ze maar plek toch ;)
    Sterkte alvast!!

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ah bah meid, ik snap je gevoel! Hopelijk is er morgen wel plek!

Waarom moet je ingeleid worden?

5. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    Heel vervelend. Helaas gezien toen ik in het ZH lag dat er ook dames naar huis gestuurd werden. Het was zo gruwelijk druk en alle kamers lagen bomvol. Er werden noodmaatregelen getroffen voor de dames die met spoed kwamen maar degene waar geen spoed achter zaten moesten toch echt even wachten. Heel vervelend maar eigenlijk is dat ook niet wat je wilt toch? Ik mocht blijven doordat ik geen leven meer voelde een ander mocht naar huis want die was het gewoon zat. Ook begrijpelijk maar de gezondheid van het kindje gaat voor. Uiteindelijk heb ik ook een spoedks gehad onder volledige narcose, er was simpelweg geen tijd meer.

Hoop dat er morgen wel plek voor je is, het kan ook moeilijk ingeschat worden wanneer vrouwen gaan bevallen.

6. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Klopt ook helemaal, ik snap best dat ik niet de belangrijkste was daar maar ik baal wel echt heel erg
    Heb nu de hele dag ziek in bed gelegen (overgeven en hoofdpijn door al dat huilen), zo erg vind ik het

En dat slaappilletje had ik gekregen....voor afgelopen nacht :(
    En die mag ik maar om de zoveel dagen omdat het gevaarlijk is voor de baby dus vannacht zal ik weer gewoon moeten door staan ;)

Bedankt voor alle reacties dames *knuffel*

Deel Deze Pagina