klote reiswieg vn de buzz!!

Discussion in 'De babyuitzet' started by celia82, Feb 5, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. celia82

celia82 Fanatiek lid

Apr 14, 2009
    2,077
    0
    36
    Hebben jullie dat nou ook dat je kindje helemaal met de voeten tegen de reiswieg aanzit:(

hij kantelt ook wat een klote ding zeg!!

zooo dat is eruit:p

2. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

May 1, 2008
    1,522
    0
    0
    De buzz staat erom bekend dat 'ie een kleine (korte/smalle) bak heeft. Bij ons heeft onze dochter er tot 5 maanden in gelegen. Daarna in de wandelwagen. Maar met 1 maand al te klein is niet best...

3. celia82

celia82 Fanatiek lid

Apr 14, 2009
    2,077
    0
    36
    het is niet te klein.
    Ze schuift na beneden toe met de voetjes ertegen aan omdat ie kantelt

4. Aleida

Aleida Fanatiek lid

Sep 9, 2007
    1,322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    Hey hi,

Ik moet zeggen dat ik toch erg blij ben met onze buzz.
    Misschien kan je van een hydrofielluier een soort opvang rolletje maken.
    Toen Castiël nog in het ziekenhuis lag en na de couveuse in zo'n bedje mocht, zetten ze die wel eens iets schuin. Maar daardoor gleed hij ook naar de beneden. Ze hebben dat toen opgelost door een hydrofiel luier op te rollen zeg maar. Eerst er een driehoek van maken. Breedste stuk in je handen, kleine punt wijst naar beneden. Dan oprollen naar kleine punt toe.

Je legt je kindje op de goede hoogte in de dreami, de rol aan een kant een stukje onder het matrasje vouwen ter hoogte van haar middel. Eén beentje erover heen en één beentje er onder door, dan dat andere uiteinde aan de andere kant om het matrasje vouwen. Dan kan ze niet naar beneden glijden.

Ik weet niet of ze al veel spartelt? Dan zal het vast niet meer zo goed werken denk ik. Hopelijk kan je hier iets mee.

Grtjs,
    Aleida

5. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

May 1, 2008
    1,522
    0
    0
    Hmm..;)... dat kantelen herken ik niet....misschien even teruggaan als het erg veel is...

6. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    4,080
    65
    48
    Zoetermeer
    Misschien een rare vraag, maar staan je adapters er goed op? Als je links en rechts verwisseld hebt, dan kantelt de bak.....
    Maar dat zou je ook moeten merken met je maxi-cosi.....
    Dat is het enige wat ik kan bedenken, anders even terug naar de winkel want ik herken het niet....

7. september08

september08 Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    3,356
    4
    38
    Hai....

Heb deze vraag een tijdje terug ook gesteld..
    Hij kantelt niet, maar helt bedoel je denk ik..
    Mijn zoontje lag af en toe ook met dubbel gevouwen beentjes onderin. Ik leg hem nu wat hoger in de bak en is het over.
    Je wil hem/haar natuurlijk lekker warm verstoppen, maar dat kan de bak blijkbaar niet aan.

8. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

Jan 3, 2008
    2,495
    0
    0
    Hoi,
    Ik heb destijds nog gebeld naar de winkel of het wel normaal was dat die bak zo helde.. Is normaal bij de Buzz. Mijn dochter is in juli geboren, toen gebruikte ik het dekje niet dus maakte het niet zoveel uit dat ze naar beneden schoof.. maar ik kan me voorstellen dat het vervelend is als je kindje met het hoofdje onder het dekje verdwijnt. Zoals iemand al zei: je kunt een 'nestje' maken zodat je kindje niet te ver naar onderen kan zakken.
    Overigens is mijn dochter nu 6,5 maand en past ze nog in de reiswieg. Dus niet alle kindjes groeien er binnen de kortste keren uit :)

9. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Had ergens gelezen dat dit idd veel voorkwam bij het 2009 model. Bij het 2010 model schijnt dit verholpen te zijn

10. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Klopt idd, model 2009 had dit een heel stuk erger als het nieuwe model 2010. Als je een model 2009 hebt kun je proberen om terug te gaan naar de winkel waar je hem hebt gekocht en je probleem aangeven daar. Het is normaal dat de bak een beetje naar beneden helt, maar dit mag niet te veel zijn. Je hebt 2 jaar garantie op de constructie van de wagen.

11. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    4,080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ik heb model 2007 en die helt wel ietsje (maar dat is juist de bedoeling) maar niet zo erg dan als model 2009. Mij dochtertje paste er met een maand of 5 niet meer in, maar was dan ook bj haar geboorte al 56 cm ;)
    Overigens heeft een vriendin van mij met model 2009 ook nergens last van?

12. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Niet alle reiswiegen van model 2009 hadden het, maar wel heel veel. Er worden in een jaar meerdere zendingen gemaakt en de laatste paar zendingen hadden het niet zo erg meer.

13. wondertje78

wondertje78 Actief lid

May 7, 2009
    356
    0
    0
    Hier hetzelfde probleem gehad!
    Had het aangegeven in de winkel, en had nieuwe adapters gekregen,daardoor werd het ietsje beter maar ook niet veel!
    Wat ik altijd deed, was de Quinny tas om de duwstang hangen en dan onder de reisbak en dan strak afstellen dan steunde het uiteinde van de bak op de tas!!
    Het hoort natuurlijk niet,maar het werkte wel!
    is dit te volgen hahaha???
    Of natuurlijk terug naar de winkel gaan met de kinderwagen,zodat hun zorgen dt het in orde komt!!!
    succes!

14. noa80

noa80 Bekend lid

Jun 7, 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier model 2008 en nergens last van hoor.....misschien inderdaad vragen om nieuwe adapters, of dat in de winkel even uitproberen.....

succes!

Share This Page