vandaag voor controle naar de verloskundige geweest. al 3 weken zeggen ze dat ons kindje nog niet is ingedaald en vandaag heeft de verloskundige besloten om een extra echo te laten maken. ik ben er wel wat zenuwachtig voor. morgen moeten we naar het ziekenhuis voor de echo. ze gaan dan kijken of het kindje niet een te groot hoofd heeft of ik een te klein bekken. wie heeft dit ook mee gemaakt? en wat was de uitslag hiervan?
Ik had met onze eerste een te smal bekken ... Ik ben uiteindelijk bevallen via een keizersnede! Succes morgen! Groetjes,Alida
Ik heb het niet meegemaakt. Mijn schoonzus wel. Er bleek helemaal niets aan de hand te zijn. De baby kon er prima door, maar had gewoon niet zo'n haast om te zakken. Uiteindelijk is de baby ook drie weken te laat geboren. Groetjes en succes met de echo
hoi hoi. Bij mij was Luca ook nog niet ingedaald. Pas met de ontsluitings weeën is hij ingedaald. En hij paste er gewoon door
Bij mij was ze wel ingedaald (met 30 weken al) en heeft zich in week 37 bedacht en is nog even in stuit gaan liggen. Ze is wel weer goed gaan liggen maar wilde niet meer indalen. We moesten op controle bij de gyn en die vond het helemaal geen probleem. Ze is nu sinds een paar dagen weer ingedaald dus ik denk dat het niet altijd iets wil zeggen.
de mijne was ook niet ingedaald! meestal dalen ze wel met de bevalling in maar dat dee timo niet hij zat in me rechterkant van me bekken! uiteindelijk is die na 26 uur weeen met een keizersnee gehaald! je kan er niet veel van zeggen kan alle kanten nog op grt lisette