In mijn kraampakket van agis zat: - een badstof badcape - en badstof kruikenzak - zakje beveiligingsdingetjes voor in stopcontact - een boek over baby/peuter veilig opgroeien (of zo) - een digitale thermometer. en voor de rest natuurlijk veel dingen waar je voor een bevalling eigenlijk nog niet mee geconfronteerd wilt worden
Hmmmm... ben benieuwd. Heb vorige week bij De Friesland mijn pakket opgevraagd. Zou worden opgestuurd, dus ben benieuwd!
Okay! Heb in 2009 geen pakket aangevraagd... stom maar heb er toen gewoon eentje bij babydump gekocht. Maar nu dus wel gedaan... ben benieuwd.
Goh dan hebben ze flink bezuinigd, in 2003 kreeg ik het pakket in een plastic huisje ala speelgoed opbergbox en er zat een boxkleed bij en als ik me niet vergis ook natalis verzorgingsspulletjes en een boek over veiligheid. Nu ben ik bij PNO verzekerd en die werken samen met ONVZ zoals de TS dus ben benieuwd wat ik dit keer krijg, denk dan ook de lijn van Natalis. Had van mij al wel mogen komen dat pakket, wacht nog een weekje en dan bel ik nog eens.
Ik ben in 2009 bevallen en zat toen ook bij de ONVZ. Kreeg ook leuke dingen, heel schattig aapje en lijn van Natalis dacht ik, in elk geval geen Natusan, dus dat zal wel veranderd zijn. Vriend lief schrok er toentertijd meer van, haha. Achteraf uiteraard nog een halve doos vol zooi over. . .
ik zit al jaren bij vgz en krijg nu een Tummy Tub zeer handig en leuk eerste keer kreeg ik een luiertas erbij maar vond die niet mooi. Wel de box was handig waar alles in zat. En leuke van VGZ vind ik dat als je kleine is geboren je hem/haar kunt opgeven voor Zoë (meen ik weet niet meer precies hoe het heet) dan krijgt je kindje elk jaar rond zijn verjaardag een cadeautje tot zijn 4e + ieder jaar een boekje met wat verhaaltjes en tips enz.. voor ouders
Wat leuk om te weten Wij zitten ook bij VGZ. Bij Megan kregen we een draagzak en daar hebben we veel gebruik van gemaakt.
Ja, Zoë's groeiwereld, heet dat! Dank voor de tip, meld ik onze kleine meid daar ook strakjes voor aan!