Kraampakket met cadeau super!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Myrthe, 22 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    he wat leuk dat bij vgz wij zitten daar ook. zal me dochter er eens voor aan melden en straks de nieuw baby. wacht me kraampaket met smart af nu ;) heb nog geen tummy tub dus ook nog maar niet kopen

2. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Dit is inderdaad wel heel laat, zou ook bellen als ik jou was.

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    waneer krijg je je kraampaket eigelijk

4. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Zo rond de 28 weken/ 7 maanden meen ik :)

5. denise89

denise89 Bekend lid

22 dec 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    in het pakket van 2010 van de friesland zat een badcape en alles zat in een soort curve achtige bak

6. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0

ik kon em ophalen vanaf 6 maanden!

7. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik ben verzekerd bij fbto en kreeg een 9maandendagboek, baby's eerste jaar boek EN kraamboek van Pauline Oud! Super leuk, ik was echt blij verrast! Vooral ook omdat ze alle 3 apart van elkaar kwamen en ik dus steeds werd verrast :)

8. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nou volgens mij moet ik me maar niet al teveel verheugen op het pakket van CZ.. Teleurstelling hoor al die bezuinigingen!! Had ook best een leuk kadootje wel zien zitten :(

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik heb helaas bij vgz al 2x de luiertas gekregen... hoop nu op een ander cadeautje...

10. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Vandaag kreeg ik nog een leukere verrassing van ONVZ voor de geboorte van ons dochtertje! Een lodger wrapper en nog een hele lieve ook nog.

11. pijman

pijman Niet meer actief

jaloers!! ^-^ Ik zit bij PNO en die werken samen met ONVZ, kreeg met 36 weken eindelijk mijn kraampakket binnen, maar lang zo leuk niet als die van ONVZ, gewoon het hoognodige en een tutdoekje. Heb ook nog wel zo'n uitgebreide verzekering.

Trouwens gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! En fijn dat ONVZ zo'n mooi kado toezendt.

12. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb ze vorig jaar ook gekregen. heb zelf het opgroeiboek er bij gekocht, om de serie compleet te maken (neem niet aan dat we die volgend jaar alsnog krijgen vna fbto ;) ).

onlangs belden ze me of ik nog tevreden was over mijn verzekering. heb ze een enorme pluim gegeven voor het kraampakket en kraamkado!

13. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Ik kreeg een tummytub erbij van iza cura!
    Ben benieuwd of het bevalt, heb hem bij me dochter nooit gehad.

14. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Iemand enig idee of je ook wat bij je kraampakket krijgt als je bij Menzis bent verzekerd?

15. rieanne

rieanne Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.138
    0
    0
    deventer
    ook de waslijn van natusan, babyolie, babyshampoo, badschuim en haarlotion en flacon handzeep en desinfecternde gel en ik had er een apentutdoek en nog wat in... niet vekeerd.

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zie leuke dingen voorbij komen. Ben benieuwd wat je bij de Interpolis ( achmea? ) krijgt

Bij levi zat ik bij Zorg&zekerheid. Kreeg toen idd de verzorgingsproducten van natalis, een luiertas en een knuffel ( wat nu trouwens ook Levi zijn lievelingsknuffel is

17. fafa

fafa Niet meer actief

vonden degenen die een cz-pakket hebben gekregen die Zetje Zebra knuffel ook zo eng?!? :$

f*cking freak of nature... rare kromme rug en een hangend waterhoofdje ofzo :( Leek in de verste verte niet op een zebra. Kreeg er ook meteen visioenen van een misvormd kindje bij. :( :) Heb hem gelijk de deur uitgedaan.

18. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    Er zat ook nog een leuk (was)mandje bij en een babyslaapzak met een aap erop. Ik heb hem vandaag binnengekregen. Was alweer vergeten dat je er ook die dikke maandverbanden bijkrijgt (en daar niet eens genoeg aan hebt...)

Ik vond het een leuk pakket:) 2 jaar geleden zat er een apenknuffel in en een pitjeszak en de natusan waslijn en alles zat in een plastic bak waar ik nu kleertjes in bewaar, ook handig :)

Ik ben wel vrij hoog verzekerd, ik weet niet of dat nog uitmaakt met welke kadoos ze sturen.

19. misa

misa Niet meer actief

Ik zat bij menzis en daar had ik ook een hele lijn verzorgingsproducten van natalis, een knuffel (knuffeldoek) en een slaapzakje (klein maatje, met wijde hals: die was niet zo handig).
    Maar al met al erg netjes!

20. rieanne

rieanne Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.138
    0
    0
    deventer
    Wij hadden er idd ook een slaapzak bijin zitten... vroeg me al af wat ik nu vergeten was haha

Deel Deze Pagina