Kraampakket met cadeau super!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Myrthe, 22 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Kreeg je die tijdens het kraampakket of juist na de geboorte....
    Als dat zo is krijg ik hem strakkies ook ;)

2. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ik zit bij CZ en kreeg 2 knuffeltjes en het tweelingenboek. 4 maanden na geboorte een telefoonknuffeltje, uiteraard 2 stuks!

3. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    bij CZ een knuffeldoekje,
    in het kraampakket een grote zetje zebra. en een namen boekje.
    enkele weken na de geboorte een telefoonknuffeltje.
    rond haar 1e verjaardag een tanden borstel, en van de 2e verjaardag weet ik het niet meer :)

en bij de 2e kregen we ook het knuffeldoekje,de grote zetje zebra,
    en van die zonbeschermers voor in de auto ;)
    en een boekje van ik krijg een zusje/broertje

en nu bij de 3e het knuffeldoekje, en heb het kraampakket nog niet gehad

4. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Bij mijn zoontje 4 jaar terug kreeg ik van vgz een opbergbox en nu heb ik een tummy tub gekregen, erg leuk want die hadden we nog niet! :D

5. levy

levy Lid

29 jan 2010
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was ook verzekerd bij menzis met de geboorte van mijn dochter(okt 2010) en heb geen van die verzorgingsproducten gehad! een apenslaapzak en tutdoek en een mand om alles in te doen...
    Jammer had die waslijn wel leuk gevonden

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.096
    3.879
    113
    Oh, een Lodger wrapper, dat zijn de betere cadeaus! Ik ben nu bij ONVZ verzekerd, maar tijdens mijn zwangerschappen bij Agis.
    Kreeg halverwege de zwangerschap een boek met veiligheidstips en wat van die stopcontactbeveiligers, plus een boekje over Hippo die gaat slapen. In het kraampakket zat een Agis luiertas, een Hippo knuffeldoekje en een Hippo groeimeter.

7. laurah

laurah Lid

7 nov 2010
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    en wat zat er in de doos.
    ben nieuwsgierig want ik zit ook bij zk, maar heb idd bij de 2eerdere pakketen niet veel soeps gekregen. behalve dan dat het in een makkelijke bak zit en der zat een knuffel en een boek over veiligheid in.

8. jolu

jolu Lid

3 feb 2011
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij de trias krijg je ook een tummy tub! Verder zitten er een hoop spullen in die je liever nog niet wil zien! haha! Bij het zien van alle pakken maandverband zei mijn dochter: Hey, luiers voor de baby!! Ik zeg nee, voor mama! haha toen stond ze me ff raar aan te kijken!!

9. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ben benieuwd wat er in het kraampakket van de Friesland zorgverzekeraar zit!
    Kan hem van de week al ophalen...misschien dat ik vandaag ff langs ga

10. carmen78

carmen78 Actief lid

22 aug 2010
    122
    0
    0
    Dat zijn nog eens mooie cadeaus bij GHz. Ik zit bij z en z. Ik heb een natusan pakket gekregen, knuffel en een badcape. Je krijgt het maar, en ben er erg blij mee. Vorige keer zat er een Luiertas in de kleuren van z en z in, die hebben we toen niet gebruikt

11. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben nu bij vgz verzekert (vorig jaar ook) bij de andere kids was ik bij cz verzekert dus ben wel benieuwd nu wat ik krijg!

Waarschijnlijk een tummy tub dan?
    Hebben er al 1 maar geeft niet, die oude tummy wordt nu voor het badspeelgoed gebruikt (zit helemaal vol haha)

Deel Deze Pagina