Hey allemaal, Zoals jullie zien ben ik morgen een week overtijd. Vandaag in het ziekenhuis geweest omdat ik minder leven voelde, ctg en echo. Er werd een gynaecoloog bijgeroepen omdat ze mn buik (weer) aan de te kleine kant vonden, maar volgens het echobureau die de groeiecho's hebben gemaakt was er niks aan de hand, groeide mn kleintje goed. Maar de gynaecoloog kwam vandaag uit op een schatting van 33 weken! En sinds de laatste groeiecho van 4 weken terug is ie dus ook geen cm meer gegroeid, dus nu word donderdag afgesproken wanneer ik ingeleid wil worden, zoiezo dit weekend nog. Mag helaas niet meer bevallen onder leiding van de vk, maar van de gynaecoloog. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee, en was jullie ukkie uiteindelijk ook echt te klein of viel het gewoon mee?
Vanaf 26 weken groeiecho's gehad vanwege achterliggende groei. Niet helemaal jouw verhaal, aangezien ze er bij ons dus al heel vroeg in de zwangerschap achterkwamen dat ons kindje niet goed groeide. Ben met 37 weken ingeleid. Eerst gestript, twee dagen was de baarmoedermond week genoeg en kon de bevalling opgewekt worden met weeenopwekkers. Viel me reuze mee. Heb een hele goede bevalling gehad. Na 10 uur werd ons kindje geboren en het kleine viel best mee (2300 gram). Op de groeiecho's kwamen ze ook op dit gewicht uit, dus bij ons klopten de groeiecho's in ieder geval. Succes met de bevalling. Je hoort vandaag meer lees ik. Ben benieuwd wanneer je mag gaan bevallen en of het kindje inderdaad aan de kleine kant is!
Niet helemaal hetzelfde verhaal maar bij 34 weken vonden ze toch echt dat ons meisje niet goed groeide. Opgenomen en met 37 weken ingeleid. Ze was 1900 gram dus wel aan de kleine kant. Ben ook bevallen o.l.v. gyn voor alle zekerheid, vond ik zelf geen enkel probleem. Ik ben benieuwd wat er afgesproken wordt. Succes hoor!!!
Bedankt voor jullie reacties! Morgenvroeg om 7u moet ik me melden en gaan ze me inleiden met gel. Heb net inwendig onderzoek gehad en alles zat nog potdicht! Ik durf er dus niet vanuit te gaan dat ik morgen ook echt mn kindje vast heb, we zullen zien. Ben wel heel erg zenuwachtig... ik hou jullie op de hoogte!
Spannend! Heel veel succes en ben benieuwd wat de uitkomst is van je kindje.m Hoor vaak dat ze rekenfouten maken en dat een kindje juist zwaarder of lichter is dan wat ze vooraf dachten..
Hey dames, Mijn vliezen zijn om half 9 gebroken! Net in het ziekenhuis geweest aan de ctg, en heb al om de 5min weeen, nu thuis afwachten of het doorzet en dan mag ik straks terug, spannend, ben heel blij dat mn vliezen zijn gebroken voordat de inleiding begon.
Wat fijn dat het nog vanzelf begonnen is! Kleine is er klaar voor.. Hopelijk heb je snel jullie mannetje in je armen. Succes!
Spannend! Dat hoor je vaker, dat je in je hoofd toch insteld op de inleiding en dat 't vlak ervoor nog spontaan gebeurd.. Veel succes en geniet ervan!!!
Succes!! Ben erg benieuwd naar jouw ervaring m.b.t. de ingeleide bevalling. Hou je goed, een goede bevalling gewenst en daarna lekker volop genieten van jullie kleintje!!
Hoe is het nu? Hier ook ingeleid, kindje groeide niet goed combi weinig vruchtwater en verkalking in placenta.. Kwamen Ze achter nadat ik minder leven voelde in week 38 bij 38+6 bevallen 2790 Gr. (Schatting was rond 2500 Gr.) had overigens al 2 cm..
Hey dames, vanmorgen om 08;31 bevallen van onze zoon Jayce! Super voorspoedige bevallig met 5mini scheurtjes, schatting was 2300 gram, wat denkje, 3225 gram en 51 cm! Ben super verliefd! Jullie allemaal succes met de laatste loodjes het is het waard, ben mn buik al bijna helemaal kwijt en voel me nu al leeg hihi, je gaat het missen!