Hey, Ik heb nog een bijna volledig kraampakket liggen, er zijn wat gaasjes en wat matjes uit (en een pak kraamverband, wat half leeg is pas....) Maar verder zit er dus nog alles in! Kan ik iemand hier blij mee maken? Ik weet dat sommige verzekeringen er geen aanbieden. En dat die pakketten redelijk duur zijn (heb bij de eerste ook moeten kopen zelf) Dus heb je interesse, geef een gil! Als dit trouwens niet goed staat...sorry verplaats het maar! Groetjes, Miranda
Er zijn ook adressen waar die ingeleverd kunnen worden dan gaan die naar de arme landen! Zou je eens op internet moeten speuren!
dat weet ik...vertrouw ik alleen niet zo. Geef het liever zo aan iemand die het nodig heeft......stom he
Ik heb wle interesse heb de restanten van de mijne destijds weggegeven en heb ook geen volledig pakket nodig aangezien ik een aantal nachten in t zkh zal liggen
en anders heb ik wel intresse hahaha ik heb waarschijnlijk wel een complete nodig n zou fijn zijn om maar een paar dingetjes te hoeven bijvullen ipv een complete te kopen...