wil soms een 2de

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door talia, 27 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    pff soms heb ik echt van die buien dat ik een 2de wil.
    ik mis mijn buikje, de schopjes en ik wil de Elyesa iemand heeft om mee op te groeien.
    manlief wil wachten toy hij 3/4 jaar is vind ik veel te oud had maximum 2 in gedachten maar ok.
    en dan heb ik toch nog iets ik wil echt van mijn eerste genieten echt mij helemaal aan hem kunnen geven.

laatst dachten we dat het zo was en hij was toch wel teleurgesteld dat de test negatief was, en ik ook de traantjes vloeide toch wel.
    ach we zien wel wilde het gewoon even kwijt;

groetjes Talia

2. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik begrijp denk ik wel een beetje hoe je je voelt, al moet ik er momenteel niet aan denken weer zwanger te zijn en te bevallen vooral :rolleyes: . Ik mis ook wel een beetje dat bijzondere gevoel van dat mensje in mijn buik, hoewel ik mijn zwangerschap echt zat was hoor!

Ik wil ook genieten van Joey voordat ik er alweer een bij heb waar dan een hoop aandacht naaruit zal gaan. Ik wil liever 2 kindjes in de luiers ook denk ik en dat soort dingetjes, maar dat is persoonlijk. Als je man liever langer wacht en jij liever eerder wil eigenlijk, dan is er toch vast en wel een gulden middenweg? ;)

3. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Ik snap je gevoel, heb het ook soms. Zo vertelde een vriendin afgelopen zondag dat ze zwanger is, dan kriebelt het wel. Maar tegelijkertijd moet ik er ook weer niet aan denken, ben net weer een beetje de oude. Beetje dubbel dus.

En ik wil ook eerst van dit mannetje genieten :D

4. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    ja dat heb ik ook.
    ik geef nu nog steeds borstvoeding en heb zoiets van na die periode wil ik ook even mijn lichaam terug;

maar het zijn dan ook vlaagjes we zien wel wanner de 2de komt.

groetjes Talia

5. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Hier bedoelde ik NIET, ik wil liever niet 2 kindjes in de luiers... :) :rolleyes:

6. wendyfardo

wendyfardo Bekend lid

6 jul 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
    haha ik dacht al saona...

maar ik wil ook wel graag een tweede en mis ook echt mijn buik en de schopjes... maar ja tycho is nog geen zeven weken oud misschien hoort het bij het ontzwangeren ;)

7. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    mijn ouders wilde ook graag na 2/3 jaar een tweede alleen heb ik hun precies 5 jaar laten wachten want het hoeft niet te betekene als je bij nr. 1 snel zwanger was dat je dat bij nr. 2 ook bent en anders om.

8. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Ja dat is het he......Wanneer ga je voor een 2e. Wij vinden zelf 2,5 jaar er tussen mooi en bij Milan was het in 1x raak, maar wie weet hoe lang het duurt bij een tweede?

9. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    pff nou kan me er niet in vinden moet er niet aan denken.
    wil me ook voorlopig 100% aan Eslem kunnen geven..
    weer zwanger..niets kunnen..je lichaam naar de maan..en niet te vergeten de invloed die het op je huwelijk heeft..en de bevalling brrrr

Deel Deze Pagina