Muziekmobiel past niet

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Tinkerbel80, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Heb ik vanmiddag een leuke muziekmobiel gekocht voor boven het bedje, past hij niet :confused: De rand van het bedje is te breed. Hetzelfde bij de box! :confused:

Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Iemand een tip om hem toch te kunnen bevestigen?

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hier was volgens mij laatst een topic over.. is het een Tiamo mobiel?

3. guusje11

guusje11 Actief lid

2 mei 2008
    393
    0
    0
    huismoeder
    gemert
    ik heb hier inderdaad laatst een topic over geopend.

onze bedrand is te breed, daar kan echt geen 1 mobiel op
    voor de box passen die van tinny love erop,
    of je moet een houtenplankje ertussen bevestigen als je rand te hoog is

4. Tinkerbel80

Nee gewoon 1 van prenatal. Er zit zo'n schroefding aan met een grote draaiknop. (geen idee of dat bij alle mobiels zo werkt)

5. Tinkerbel80

Ik wil iig niet gaan sleutelen aan het bedje.
    Hij is gloed nieuw en dat vind ik echt zonde :(
    Ik las ook al ergens anders op internet dat een gat boren in de achterkant ook een idee is en dan die schroef erdoor.
    Beetje jammer dat ze bij de fabrikant geen rekening houden met de nieuwe type bedjes.

Ik ben wel blij dat ik er nu achter kom en niet pas over een maand, nu kan ik hem nog terug brengen. Wel met beetje pijn in mijn hart, want hij is zo leuk!

6. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Past de mobiel niet op de box? Zo hebben wij het gedaan maar dat was omdat we de mobiel niet boven het bedje wilden.

7. Tinkerbel80

Wij hebben box Simon van Bopita, die rand aan de bovenkant is vrij breed net als bij het bedje.

8. guusje11

guusje11 Actief lid

2 mei 2008
    393
    0
    0
    huismoeder
    gemert
    als je hem nog kan terug brengen doe het dan maar,
    ik heb de onze aan mijn moeder gegeven want wou ook niet zo een onveilig houten blokje in de box :rolleyes:

9. Charly

Charly Lid

20 okt 2008
    44
    0
    0
    Wij hebben inderdaad exact hetzelfde probleem gehad.
    Ik had een muziekmobiel bij Prenatal gekocht van het merk Playgro.
    Deze past niet op ons ledikantje (met brede rand) en ook niet op onze Bopita Rocco Box......

Ik heb hem dus teruggebracht en mijn geld teruggekregen. Het probleem was bekend bij Prenatal

Helaas vertelde de verkoopster dat als deze muziekmobiel niet past er geen enkele past (dus ook niet van een ander merk).

Wij gaan het nu oplossen door een muziekmobiele met een beugel aan de muur te bevestigen of door een haak in het plafond te bevestigen boven het ledikantje om hier de muziekmobiel met een "visdraad" aan te hangen. Dit is helaas echt de enige oplossing als je niet in je box of ledikantje wilt boren (en dus beschadigen)..... Een andere optie is dat je kiest voor een los muziekdoosje die je aan de rand van het bedje kunt hangen.

Succes ermee !

10. Tinkerbel80

Charly je bent geweldig! :)

We hebben een klamboe boven het bedje hangen in het plafond met een haak, groot stuk touw eraan en ik kan de mobiel zo vast binden boven het bedje. Moet ik alleen wel een gaatje maken in de klamboe en weer goed dicht maken, wil hem wel ook gebruiken voor de mugjes van de zomer. Oh en een visdraadje is helemaal handig dan hoef ik de klamboe helemaal niet kapot te maken, dat steek je zo door de stof.

Bedankt voor de tip!

11. Tinkerbel80

Deel Deze Pagina