Heb nog 4 actie codes nodig van optimel verpakkingen. Deze staan op de onderkant van het pak! Zou iemand die hem niet gebruikt hem even willen pb'en? Dat zou heel gaaf zijn, heb ze namelijk snel nodig anders ben ik te laat Alvast heel erg bedankt! Liefs Romy
*KICK* Niemand...? Kijk allemaal even in de koelkast please... Jullie gezonde moeders zijn vast allemaal optimel-drinkers! En alle zwangere vrouwen met een Optimel-aanval ook even aan manlief vragen om op te staan en alle pakken optimel tijdelijk te verzamelen voor me hihi
niets winnen, het is voor een dagje sauna met massages en behandelingen en eten enzo. Je hebt 8 bonnen nodig en ik heb er maar 4... het zijn van die literpakken dus die zuip je in je eentje ook niet naar achter...
ik heb nog een account met iets van 90 europunten erop als je interesse hebt moet je ff een pb doen of is zoiets niet overdraagbaar? Groet MM
Nou mensen ik heb nog maar 3 pakken nodig!! Moet ze vandaag hebben!! megamindy, heb je een pb gestuurd maar volgens mij kun je me niet helpen Toch bedankt!
Klinkt heel aso! koop dan gewoon optimel is lang houdbaar en nog lekker ook. En dan is je sauna nog steeds goedkoop
ik zou trouwens behoorlijk pissig zijn als ik zo´n pak had gekocht en de actiecode was al gebruikt en niet meer geldig
ik dacht er ook in een flits aan van; waarom niet stiekum in de winkel ff kijken... maar toen ik dit las dacht ik jah, is ook zo... tenzij je wacht tot een minuut voor sluitingstijd natuurlijk aangezien het vandaag de laatswte dag is. dan maak je ook niemand verdrietig hahaha maar ff zonder gekkigheid, als je nog de hele dag hier op t forum hebt om ze te verzamelen, gaat dat wel lukken toch?
dat is ook zo, nou TS, ik weet niet hoe laat bij jullie de winkels dicht zijn, hier 20.00 uur, dus 19.55 uur nog ff snel opschrijven....
Is al gebruikt zegt de site En nee ik ga geen winkels in en het overschrijven, ben net thuis van het werk en bedacht me daar dat het idd ook goedkoper is om gewoon 2 pakken te kopen (heb er nog maar 2 nodig nu) maar dat word dan morgen want nu zijn de winkels al dicht haha Nog 2 pakken mensen????
nou dan zijn er dus meer mensen die de codes in de winkels over neemt want ik heb het toch echt niet gebruikt