hoi meiden ik las laatst dat bij de vgz kraampakket een draagdoek zat nu heb ik vandaag mijn kraampakket gekregen van vgz en er zit een TUMMY TUB bij !! helemaal blij want wou deze nog aanschaffen maar hoeft nu dus niet meer ik dacht dat al die pakketten hetzelfde waren ??
Misschien dat ze elk jaar veranderen? Ik heb de mijne nog net in December gekregen en daar zat die draagdoek bij. Misschien dat ze voor dit jaar een tummy tub erbij hebben gedaan? Geen idee.
ik heb ze allebei gehad! ik kreeg de draagdoek in mijn pakket, maar ze hadden net een dag ervoor een brief gestuurd dat ik die tummytub zou krijgen. dus ik gebeld, hoe zit dat? bleek een foutje te zijn, maar omdat ze mij de tummytub al hadden beloofd kreeg ik die vorige week alsnog
mazzellaar maar vind het echt leuk vorig jaar zat ik nog bij menzis en kreeg alleen een knuffeltje en nu een tummy tub ben er op vooruit gegaan
je meld bij je verzekeraar dat je zwanger bent en dat je kraamzorg en een kraampakket wil(kraampakket krijg je in de zevende maand van je zwangerschap thuisgestuurd )
Hier nog de draagdoek gehad, maar het is een waardeloos ding! En ook nog eens een afschuwelijke kleur. (mmm, ik klink ondankbaar, maar het is echt een onding) Dus je mag blij zijn met de tummytub.
Ik heb hem geverfd! Heel makkelijk, gewoon in de wasmachine. Dan ziet hij er in ieder geval veel leuker uit! Maakt hem er helaas niet praktischer op, was achteraf aan mij ook niet echt besteed... Ze wisselen volgens mij elk jaar het 'cadeau' wat in het kraampakket zit. Het jaar voor mij zat er een groene luiertas in het pakket!
Het ligt eraan waar en hoe je verzekerd bent. Het zit niet bij alle verzekeraars in het standaard pakket!!!!
Ik ben benieuwd. Ik ben verzekerd bij Nedasco, da's een dochteronderneming van VGZ. De voorwaarden zijn ook hetzelfde, ben benieuwd of dat voor het kraampakket ook geldt. Hij is iig besteld, zal hem dan volgende maand wel krijgen denk ik.
wanneer heb je hem besteld dan ? want ik ben iets minder ver dan jou en heb het pakket vandaag gehad meestal krijg je hem zo rond deze tijd
Volgens mij wisselt het cadeau van VGZ heel vaak (meer al 1 keer per jaar in ieder geval). Toen ik mijn kraampakket binnenkreeg zat er nl weer wat anders in dan een maand ervoor..
Volgens mij doen ze er ieder jaar iets anders in. Ik heb in november 2009 een kraampakket gehad en daar zat een draagdoek in. En in januari 2010 kreeg ik weer een kraampakket (was een foutje van hun) en daar zat een tummy tub bij.
Ik had er ook een draagdoek in zitten.Had ook wel een Tummy Tub willen hebben...die draagdoek is gewoon k*t met peren.
Volgens mij wisselen ze best vaak met hun cadeau. Ik ben in augustus bevallen en in mijn kraampakket zat een kraambezoekboek van Pauline Oud in, erg leuk!
Oh dat is leuk. Ik heb het boekje ook, maar zelf gekocht dan. Is echt een leuk boekje. Heb ook het andere boekje van haar: Baby's eerste jaar is ook een heel leuk boekje.