Ik ben nu de 12 weken gepasseerd en hoopte eigenlijk dat ik na 6 weken misselijkheid eindelijk minder misselijk zou zijn, maar niets is minder waar. Wie geeft mij een beetje hoop dat het nog beter gaat worden? Wanneer werd het bij jullie minder? (Ik heb niet in het ziekenhuis gelegen, ik weet dat het nog veel erger kan, maar ik ben het wel goed zat)
Hier begon het vanaf een week of 14 echt minder te worden en met 16 weken was de misselijkheid weg. Spugen nog niet maar dat doe ik nu nog maar 1x per dag (S avonds na het tandenpoetsen) of als ik sterke geuren ruik
Met 14 weken aanzienlijk minder en met ongeveer 16 weken echt helemaal over . Ik zat ook te wachten op die 12 weken grens, tegenvaller was dat
Bij mij duurde het tot na de 17 weken. Bij mijn zoon nergens last van gehad, dus dat waren echt nare weken. Sterkte nog even!
Ik begrijp je helemaal maar hou nog even vol, het wordt minder. Het echt beroerd zijn duurde tot 14 weken, overgeven tot 16 weken en misselijk tot 20 weken! Daarna voelde ik me echt een stuk beter. Nog steeds af en toe kwaaltjes maar niks is erger dan je zo beroerd voelen, succes!
Bij mn eerste werd het met 22 weken stukken beter. De tweede rond de 14 weken en bij de tweeling voelde ik me met 13 weken niet meer zo misselijk. Hopelijk lost het voor jou ook snel op!
Rond de 14 weken werd het langzaam iets beter, met 20 weken was ook het spugen weg en sinds 24 weken weer een stuk beter.
Ergens tussen 16-20 wkn verandert je hormoonhuishouding, omdat de placenta dan echt op volle toeren begint te draaien en alle hormoonproductie voor zijn rekening neemt. Bij veel vrouwen neemt dan misselijk af of verdwijnt. Bij mij werkt het helaas niet zo, heeft bij de 2e en 3e tot de bevalling geduurd, maar bij mijn 3e (hyperemesis gravidarum) merkte ik wel een verbetering vanaf 18 wkn en had ik geen medicatie meer nodig. Ik kan me nog goed herinneren hoe teleurgesteld ik bij mijn 2e was, toen de 'beloofde' verbetering niet kwam bij 12 wkn, 16 wkn, 20 wkn... Sterkte, hopelijk ben je er snel vanaf. Tis erg rot, die misselijkheid...
Bij mij begon het rond 6 weken en was het met dik 9 weken alweer zo goed als over. Ik geloof wel dat ik daar best geluk mee heb gehad.
Bij mij werd het beiden keren pas na de 16 - 18 weken echt minder. Weet hoe k#t het kan zijn. Hopelijk ben je er snel vanaf!
Ik heb gespuugd tot de placenta was gekomen. Sorry niet wat je wil horen en het is ook wel extreem. Maar hou er rekening mee dat het misschien pas na de bevalling over is. Sterkte!
Hier heel misselijk geweest t/m de 12e week, daarna ging het elke week duidelijk beter. Hopelijk voel je je snel wat beter!