Hoi dames, Ik ben nu 29 weken zwanger dus het duurt als het goed is nog wel even voordat ik beval maar ik vind het al wel heel spannend hoor. Het is mijn 1e kindje dus allemaal nieuw voor me! Ik heb er wel zin in, ben helemaal niet bang. DUs nog even geduld maar! Liefs Farfan
Tuurlijk is het spannend! Helemaal als het je 1e is, je weet niet wat je kunt verwachten...maar met een 2e (of meerdere) is het weer net zo spannend hoor... Maar ik zou zeggen, zeker bij je 1e; geniet nog lekker van je rust! Want die is er straks niet meer haha. En dan denk je soms "zat je nog maar ff in mijn buik!" Dus lekker genieten en rusten samen met je vent! En maak je niet te druk over je bevalling! Gaat heus goedkomen!
het is zeker spannend en je hoeft helemaal niet bang te zijn, geniet nog maar van je zwangerschap, je moet veel uitrusten, als het beebje komt dan kan je echt niet meer rusten. heel veel succes
Ik ken het hoor, bij mij komt het over ruim drie weekjes en hoe nuchter je eerst best onder kan zijn hoe een maffer hetidee het wordt als het echt dichtbij komt. Zag me eerst ale helemaal lopen met kleine beeb enzo en nu wordt het steeds onwerkelijker ofzow een apart gevoel. Ben ook niet bang voor de bevalling maar alsik er denk wordt ik super zenuwachtig! Kan echt niet wachten pfoe, zo spannend allemaal! Hoe zal het gaan, hoe zie beebje eruit, maakt hij het straks goed, mag hij mee naar huis of in ons geval gelijk opereren, hoe zal ik me voelen....100 vragen hahaha. Ik heb net nog een wasje gedaan en ga morgenmijn tas alvast een eind inpakken... Veel plezier van het genieten!
Ik vind het ook reuze spannend! Ik ben nu al heel bewust bezig met de bevalling, om het een soort van realiteit te maken. Ik denk dat als ik het afschuif naar het einde toe, het me nog weleens kan gaan overvallen. Dat zal het toch wel in meerdere/mindere mate, maar goed alle voorbereiding is welkom ! Ik heb mijn bevallingsbad al gehuurd, kijk geregeld filmpjes van bevallingen en lees er veel over. Ik ga ook binnenkort een geboorteplan maken. 't Helpt ook heel goed als je voor jezelf bedenkt wat je eventueel angst inboezemd en met welke gedachte je die angst van tafel kan vegen. 't Zal een heel avontuur wezen !
ik vind het ook eng hoor, ik moet nog 17 weken! en ik zal voor de derde keer gaan bevallen maar ik heb nu meer angst bij deze dan bij de andere 2, daar dacht ik toen helemaal niet bij na maar nu wel helaas.
ik vind het ook spannend, maar een paar weken terug was ik veel zenuwachtiger! het is net of ik nu een soort rust voel van binnen en mijn gevoel van 'vertrouwen op moeder natuur' is heel sterk!